  • 1. Data: 2007-04-22 07:49:34
    Temat: Millennium - zgubili karte wzoru podpisu ?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    W piatek bylem w oddziale banku i w kasjerka powiedziala ze system zyczy
    sobie wypelnienia karty wzoru podpisu. Rachunek i KK mam jakies 5 lat, karte
    wzoru wypelnialem przy zakladaniu rachunku i przy otrzymaniu KK. Czy to
    jakas zorganizowana akcja, czy tylko uaktualnienie? Kasjerka nie wiedziala.
    Mial ktos taki przypadek ?

    Pozdrrrrr... Reksio

  • 2. Data: 2007-04-22 12:49:54
    Temat: Re: Millennium - zgubili karte wzoru podpisu ?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Reksio napisał(a):
> [...]
    > jakas zorganizowana akcja, czy tylko uaktualnienie? Kasjerka nie wiedziala.

    mi też ostatnio kazali to zrobić, co prawda w innym oddziale, niż
    zakładałem KK, ale to nie powinno mieć znaczenia. zdziwiłem się tym
    bardziej, że byłem po to, aby zlikwidować KK i skończyć wszelkie
    kontakty z millennium :)

    PG