  • 1. Data: 2007-04-22 03:54:58
    Temat: kredyt gotowkowy 7tys.- gdzie najtaniej?
    Od: "Patryk" <pestek(wytnijto)@op.pl>

    Witam,
    Jest ktos na biezaco w temacie?
    Popatrzylem na kilka rankingow, odwiezilem kilka stron bankow, ale nadal nie
    mam pewnosci gdzie dostane najtanszy kredyt konsumpcyjny, reasumujac;
    oprocentowanie i koszty wokol kredytowe. Najlepiej bez zakladania konta,
    splata prawdopodobnie w ciagu pol roku, ale wstepnie zakladam na
    24/36/48mies.
    Dochody na poziomie 3.000/mies
    Bede wdzieczny za uwagi,
    Pozdr,
    Patryk

  • 2. Data: 2007-04-22 15:07:48
    Temat: Re: kredyt gotowkowy 7tys.- gdzie najtaniej?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > reasumujac; oprocentowanie i koszty wokol kredytowe. Najlepiej bez
    > zakladania konta, splata prawdopodobnie w ciagu pol roku, ale wstepnie

    temat b.czesty na grupie...wystarczylo przejrzec archiwum

    NIE MA tanich kredytow gotowkowych!
    albo wysokie oprocentowanie i niska prowizja albo odwrotnie

    ostatnio w Gazecie Prawnej byl ranking takich kredytow, poza tym szukaj
    okresowych promocji, w kazdym razie znacznie tansze od gotowkowych sa
    kredyty w ramach konta osobistego, ale zeby taki otrzymac musisz miec
    konto od min. 3/6 miesiecy...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-23 21:04:17
    Od: Ra <...@s...pl>

    Patryk napisał(a):
> [...]
    > reasumujac; oprocentowanie i koszty wokol kredytowe. Najlepiej bez
    > zakladania konta, splata prawdopodobnie w ciagu pol roku, ale wstepnie

    najtańszy to odnawialny w promocji