  • 11. Data: 2021-02-07 16:14:23
    Temat: Re: Inteligo - urządzenia zaufane
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.02.2021 o 16:09, witrak() pisze:
    > Wygląda mi, że dość naiwny jesteś ;-) Co upgrade Firefoksa trzeba
    > "zaufowywać komputer" (oczywiście chodzi o przeglądarkę, bo komputer
    > się nie zmienia). Więc faktycznie, mniej pisania od aktualizacji do
    > aktualizacji *pod warunkiem*, że nie masz potrzeby logować się jako
    > inny użytkownik w tym banku.

    Rozwiniesz, co to ma do rzeczy? Wystarczy ciasteczka pousuwać, a też Ci
    się "odzaufa".

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2021-02-07 20:30:28
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Sunday, February 7, 2021 at 4:14:27 PM UTC+1, Robert Tomasik wrote:
    > Rozwiniesz, co to ma do rzeczy? Wystarczy ciasteczka pousuwać, a też Ci
    > się "odzaufa".

    To, że jak zrobisz upgrade, to czy usuniesz ciasteczka, czy nie, to i tak się
    "odzaufa".
    Wersja przeglądarki najwyraźniej też jest jest sprawdzana. I być może parę innych
    rzeczy.
    I dowolna zmiana którejkolwiek z nich ma taki sam skutek.

    witrak()

  • 13. Data: 2021-02-07 22:18:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.02.2021 o 20:30, witrak() pisze:

> [...]
    rzeczy.
    > I dowolna zmiana którejkolwiek z nich ma taki sam skutek.

    Kiedyś te przeglądarki rzadziej się aktualizowały.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2021-02-08 10:57:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    sobota, 6 lutego 2021 o 13:09:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    >Przecież to skarbonka, im wolno więcej.
    >W ogóle się dziwię, że to wprowadzili, ciekawe, czy ktoś się upomniał
    >(UE?)?

    UE sie chyba nie upomina. Moze KNF.
    Za to w razie wpadki ... sad moze uznac, ze to wina banku, ktory mial
    za slabe zabezpieczenia.
    A jak polski sad nie uzna, to TSUE uzna - moze przegrywaja pierwsze
    procesy frankowe i juz TSUE nie lekcewaza :-)

    >Ale w sumie nie są jedyni, śp. DB możliwość wyłączenia pikacza
    >wprowadził z rok po obowiązku - a to i tak tylko dla nowo wydawanych
    >kart - a te posiadane albo trzeba było wymienić (chyba umieli
    >duplikaty - bo taki santander "nie umi" - ale nie wiem, czy darmowe)
    >albo czekać na odnowienie.

    Santander chyba umi, ale moze sie nie oplaca - nowa idzie normalnym
    kanałem, nie trzeba się wysilac ..

    J.

  • 15. Data: 2021-02-08 12:24:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 06 Feb 2021 09:56:48 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Dziś inteligo w czasie logowania spytało się mnie czy chcę dodać
    > przeglądarkę do zaufanych.

    Też przez to przeszedłem; co ciekawe, wystarczyło kliknąć, żeby "zaufać";
    żadnego potwierdzenia esemesem czy cuś. Zamiast mnie równie dobrze mógł to
    zrobić Kaczor Donald.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-02-08 12:36:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > Też przez to przeszedłem; co ciekawe, wystarczyło kliknąć, żeby "zaufać";
    > żadnego potwierdzenia esemesem czy cuś. Zamiast mnie równie dobrze mógł to
    > zrobić Kaczor Donald.

    Ja po kliknięciu "dalej" dostałem sms.
    KJ

  • 17. Data: 2021-02-08 12:43:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 08 Feb 2021 12:36:19 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja po kliknięciu "dalej" dostałem sms.

    Szczerze powiedziawszy, nie pamiętam, co było potem, może i przysłali
    esemesa, ale po mojemu bezpieczniej byłoby zatwierdzać toto kodem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2021-02-08 13:49:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 8 lutego 2021 o 12:43:52 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Szczerze powiedziawszy, nie pamiętam, co było potem, może i przysłali
    > esemesa, ale po mojemu bezpieczniej byłoby zatwierdzać toto kodem.

    Ale jakim kodem, skoro nie tym z SMS?

  • 19. Data: 2021-02-08 14:20:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Feb 2021 04:49:45 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Ale jakim kodem, skoro nie tym z SMS?

    To było parę dni temu i może mi się coś pozajączkowało, ale nie przypominam
    sobie, żeby moja tożsamość była jakoś weryfikowana, zwłaszcza kodem.
    Wystarczyło kliknąć przy okazji logowania, żeby mój komputer został dodany
    do listy zaufanych urządzeń.
    Do banku loguję się tylko z jednego komputera; może już wcześniej mnie
    prześwietlili pod tym kątem, więc nie budził podejrzeń.

  • 20. Data: 2021-02-08 14:47:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:87a6shh8vj.fsf@alfa.kjonca>
    user Kamil Jońca pisze tak:

    > Dziś inteligo w czasie logowania spytało się mnie czy chcę dodać
    > przeglądarkę do zaufanych.

    Zawsze mnie to rozbawia, że liczą na to że trzymam cookies, mam jedną
    przeglądarkę i komputer.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza