  • 1. Data: 2021-02-09 15:12:42
    Temat: 13 lat - Nest Bank i PKO
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dziecko skończyło 13 lat, miało konto w PKO.

    Efekty skończenia 13 lat w PKO:
    - mnie aplikacja zaczęła się wykrzaczać, bo chyba nie poradziła sobie ze zmianą
    typu konta dziecka
    - widzę kartę dziecka na swoim koncie, dziecko na swoim nie widzi karty
    - mamy wyrobić nową kartę, ale wniosek o jej wydanie został odrzucony (?)
    - niby mam autoryzować operacje dziecka, ale autoryzacje przestały przychodzić
    - w sumie nie wiem czy stara karta działa, od tygodnia nie mam odpowiedzi

    Nestbank:
    - 10 minut otworzyłem konto dla małoletniego, przed chwilą dostałem
    potwierdzenie, a dziecko otrzymało login i hasło na email
    - karta w drodze, będzie całkowicie bezpłatna (chyba 2 transakcje w miesiącu,
    nie pamiętam :) )

  • 2. Data: 2021-02-09 15:13:51
    Temat: Re: 13 lat - Nest Bank i PKO

    Tue, 09 Feb 2021 15:12:42 +0100, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > - w sumie nie wiem czy stara karta działa, od tygodnia nie mam odpowiedzi

    Tutaj się zapytam, bo coś nie wierzę w kompetencje tego banku :)

    Czy dla Konta Pierwszego (dla >13 lat) wydają naklejkę?