  • 1. Data: 2021-02-04 13:29:15
    Temat: Bitcoin Malta i Przemyśl
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Nie zapisywałam się. Nie mam z nimi nic wspólnego.
    Najlepiej chyba napisaś maila do Inspektora danych Osobowych, żeby zajął
    sie usunieciem moich danych osobowych z Malty i Przemyśla.
    Czy może jest jakiś jeszcze lepszy sposób?

    Nie wyświetla się obrazek? Otwórz link w przeglądarce

    UWAGA! NAJWIĘKSI giełdowi inwestorzy inwestują właśnie teraz!

    Ci, którzy o tym wiedzą inwestują swoje oszczędności już teraz i
    zarabiają na wymarzone wakacje!

    Możesz zarobić nawet 5000tys. zł i wyjechać na wymarzone wakacje! Na ten
    rok przewidziany jest kolejny wielki przełom na rynku kryptowalut, a
    liczba uczestników naszego programu tylko w ciągu ostatnich 2 miesięcach
    wzrosła o 300%

    - Członkowie Bitcoin Profit zazwyczaj uzyskują minimalny profit rzędu
    4,829.89zł.
    - Otrzymasz kopię naszego autorskiego oprogramowania za darmo a Twoje
    zyski są nielimitowane!
    - Bez ryzyka! Wypłacimy Twoje pieniądze w wybranym przez Ciebie momencie!
    - Nasze oprogramowanie jest zasilane innowacyjnym algorytmem, który
    wygrywa transakcje z 99,4% dokładnością.

    Załóż darmowe konto!

    Oprogramowanie Bitcoin Profit zostało stworzone z wykorzystaniem
    najbardziej zaawansowanego dostępnego oprogramowania w branży
    tradingowej. Oprogramowanie wyprzedza rynki o 0,01 sekundy. Ten ,,skok
    czasu" sprawia, że oprogramowanie jest najbardziej spójną aplikacją
    tradingową na świecie.

    Udzielimy Ci darmowych informacji o inwestowaniu!

    Obsługa klienta
    24/24

    Oprogramowanie 100%
    darmowe

    Pracuj
    z dowolnego miejsca na świecie

    Administratorem bazy w której znajduje się Twój adres jest ITBase Sp.
    z o.o. z siedzibą w Przemyślu, ul. Teofila Wiśniowskiego 1A, 37-700
    Przemyśl. Wiadomość wysłana na zlecenie Net Global LTD CMS House, First
    Floor St. Peter's Street San Gwann SGN 2510 Malta. Jeżeli chcesz
    zrezygnować z możliwości otrzymywania wiadomości kliknij tutaj. W razie
    dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem k...@i...pl.

  • 2. Data: 2021-02-04 16:39:20
    Temat: Re: Bitcoin Malta i Przemyśl
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 04.02.2021 o 13:29, Animka pisze:

> [...]
    > - Nasze oprogramowanie jest zasilane innowacyjnym algorytmem, który
    > wygrywa transakcje z 99,4% dokładnością.

    Daj im i sobie szansę, zapisz się, załóż konto i jedź na te wymarzone
    wakacje. Potrzebujesz ich.

  • 3. Data: 2021-02-04 21:54:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> writes:

> [...]
    > ten rok przewidziany jest kolejny wielki przełom na rynku kryptowalut,
    > a liczba uczestników naszego programu tylko w ciągu ostatnich 2

    To ci, co chcą zdalnego dostępu do komputera (= konta w banku),
    i "wyinwestowują" całą kasę (oraz ew. zaciągają kredyty) do
    tzw. "bezpiecznych krajów"?

    Nie wydaje mi się, by jakiś inspektor danych osobowych mógł w tym pomóc.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 4. Data: 2021-02-04 22:04:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-04 o 16:39, nadir pisze:

    > Daj im i sobie szansę, zapisz się, załóż konto i jedź na te wymarzone
    > wakacje. Potrzebujesz ich.

    To Ty sie zapisz jezeli nie jesteś jeszcze zapisany. Nie potrzebuję ich
    wakacji.

    Chcę usunięcia swoich danych osobowych. Skąd one sie wzięły na Malcie i
    w Przemyslu?

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-02-04 22:16:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > tzw. "bezpiecznych krajów"?
    >
    > Nie wydaje mi się, by jakiś inspektor danych osobowych mógł w tym pomóc.

    To od czego on jest? Za co bierze wynagrodzenie? Jego obowiązkiem jest
    pilnować ochrony danych osobowych obywaleli.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-02-05 19:30:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    http://adviceglobal.com.mt/privacy-pl/

    -----

  • 7. Data: 2021-02-05 22:37:46
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 04.02.2021 o 22:16, Animka pisze:

    > To od czego on jest?

    Od ochrony d**y swojego pracodawcy.

    > Jego obowiązkiem jest pilnować ochrony danych osobowych obywaleli.

    Mylisz inspektora z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Którym w tej chwili jest Jan Nowak. Były działacz PiS. Czego nie rozumiesz?

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2021-02-06 00:09:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-05 o 22:37, Alf/red/ pisze:

    > Od ochrony d**y swojego pracodawcy.

    Aha! Nie wiedziałam i nie mam pracodawcy.

    > Mylisz inspektora z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    > Którym w tej chwili jest Jan Nowak. Były działacz PiS. Czego nie rozumiesz?

    Teraz rozumiem. Do niego napiszę, ale pewnie mi nikt nie odpowie i nie
    zajmie się tym tematem.

    --
    animka