  • 1. Data: 2021-02-04 13:30:22
    Temat: Use a credit card to verify your age
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Na początku przepraszam za nie bycie na bieżąco bo filmiki na yt
    ogladam w playerze ale dziś mi sie kliknęło i moim oczam ukazał się
    komunikat.

    Verify your age
    Complete a brief check to show you're old enough to watch this video

    Choose how to verify your age:

    1. Use a credit card to verify immediately
    You won't be charged. Any transaction fee will be fully refunded.

    2, Use your ID
    Submit an image of a valid ID like your driver's license or passport.
    It may take up to 3 days to verify your ID.

    Chyba Sroogle szaleju się nażarło :)
    Zobaczy przelew lub moj paszport jak świnia gwiazdy.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-02-04 14:26:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 04.02.2021 13:30 you wrote:

> [...]
    > take up to 3 days to verify your ID. Chyba Sroogle szaleju się
    > nażarło :) Zobaczy przelew lub moj paszport jak świnia gwiazdy.

    To chyba jakaś większa akcja, bo mi onegdaj eBay zablokował konto i mi
    chętnie odblokują jak im wyślę rachunki, skan dowodu albo coś tam
    jeszcze.
    Napisałem im że ja chcę kupić coś a nie sprzedawać więc niech z łaski
    swojej odblokują mi to konto. A tak jakiś Rajesh odpisał że to są wymogi
    dla kupujących i że jak chcę coś kupić, to muszę mieć zweryfikowane
    konto.

    No upadli na głowę Jankesi.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-02-04 15:42:35
    Temat: Re: Use a credit card to verify your age
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >It may take up to 3 days to verify your ID.

    >Chyba Sroogle szaleju się nażarło :)
    >Zobaczy przelew lub moj paszport jak świnia gwiazdy.

    Wylaczymy panu youtuba, gmaila, wyszukiwarke, telefon .. i co pan
    zrobi ? :-P

    J.

  • 4. Data: 2021-02-04 17:07:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 4 lutego 2021 o 15:42:38 UTC+1 J.F. napisał(a):

    > Wylaczymy panu youtuba, gmaila, wyszukiwarke, telefon .. i co pan
    > zrobi ? :-P

    I jeszcze tam żyje w tym biednym pobrexitowym kraju, więc nawet unia mu nie pomoże w
    walce z jankesami...

  • 5. Data: 2021-02-04 19:24:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:7f125d41-8343-4ce8-80a1-da66a03cb4fen@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

> [...]

    port 119 :)

    > I jeszcze tam żyje w tym biednym pobrexitowym kraju, więc nawet
    > unia mu nie pomoże w walce z jankesami...

    dopóki jest kiełbasa toruńska w ASDA przetrzymamy wsystko.

  • 6. Data: 2021-02-04 22:17:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 4 lutego 2021 o 19:23:55 UTC+1 PiteR napisał(a):

    > dopóki jest kiełbasa toruńska w ASDA przetrzymamy wsystko.

    O, i to się zaraz skończy, unia się przez szczypionki wqrzyła nieziemsko i może
    chcieć pokazać UK, jak to jest handlować wg WTO.
    Oj, jak wrócą do "sausage" to będziemy mieli zaraz wniosek o członkostwo ;P

  • 7. Data: 2021-02-04 22:50:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1a7e13d8-5277-4e1a-bebd-4caaf91c5b67n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > O, i to się zaraz skończy, unia się przez szczypionki wqrzyła
    > nieziemsko i może chcieć pokazać UK, jak to jest handlować wg WTO.

    Jeszcze jest pani Bożenka na Maryland co smaży świetne schabowe ;)
    Tylko nie można teraz łazić po mieście.

    Dziś słyszałem w radio, że oprocentowanie w minus.

    https://www.bbc.co.uk/news/business-52772950

  • 8. Data: 2021-02-05 10:06:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 4 lutego 2021 o 22:49:21 UTC+1 PiteR napisał(a):

    > Jeszcze jest pani Bożenka na Maryland co smaży świetne schabowe ;)
    Skarby trza chronić - ale lepiej dopytaj, czy nie wyjeżdża, bo sam się potem będziesz
    musiał na gwałt ewakuować, bez żarcia się umiera, a na brytyjskim też nie da się żyć
    - może nie "tylko polenta i oliwa", jak we Włoszech na początku XXw., ale równie
    "psiekrewskie" :(

    > Tylko nie można teraz łazić po mieście.
    A na wynos (to pewnie nie, skoro nie wolno łazić) czy z dowozem (a kurierom wolno? -
    może zaszczepieni?) można?

    > Dziś słyszałem w radio, że oprocentowanie w minus.
    >
    > https://www.bbc.co.uk/news/business-52772950

    Ta, już to pod samym tytułem "By Szu Ping Chan Business reporter, BBC News" sporo o
    UK mówi...
    % jeszcze nie w minus, ale w ciągu pół roku może być, inflacja za mała, murwa ich
    kadź...
    Ciekawe, jak się mają do tego "przygotować banki"?
    Choć kto wie, może w systemach nie przewidziano minusowego procentu i trzeba
    poprawiać?