  • 1. Data: 2007-04-30 15:03:37
    Temat: [GE] Gdzie jest toip :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zainspirowany niedawną dyskusją postanowiłem zabawić sie w "świadomego
    klienta" i sprawdzić gdzie można poznać szczegóły i koszty "kredytów
    ratalnych" GE.
    Wszedłem w "Kredyty ratalne", pojawiła się strona z informacją o 2
    kartach "w sam raz" i "non stop" Obejrzałem obie. Przy żadnej z nich nie
    było TOiP
    Jedyne karciane TOiP były tu:
    http://www.gemoneybank.pl/GECB_CMS/web/content/Produ
    ctOffer/Karty_kredytowe/VISA/Karty_VISA_addon.jsp
    ale nie wygląda na to, zeby dotyczyły naszy "ratalnych kart kredytowych"

    Czy ktoś moze wskazać jak _łatwo_ znaleźć TOiP dla "kredytu ratalnego"
    czy też Info o tym produkcie otrzymuje sie tuż przed podpisaniem umowy ?
    KJ

    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 2. Data: 2007-04-30 18:36:22
    Temat: Re: [GE] Gdzie jest toip :)
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś moze wskazać jak _łatwo_ znaleźć TOiP dla "kredytu ratalnego"
    > czy też Info o tym produkcie otrzymuje sie tuż przed podpisaniem umowy ?

    Hmm... Rzeczywiście, to niczym poszukiwanie Świętego Graala ;)
    Mi jedynie udało się znaleźć kilka "tips&tricks" dla klientów w dziale Pytania i
    Odpowiedzi: http://tiny.pl/djmz (szczególnie punkt 1).
    Udało mi się znaleźć za to TOiP i OWU (szczątkowe bo szczątkowe, ale są) dla
    kredytów gotówkowych (na stronie gotowkaonline.pl) - http://tiny.pl/djgx
    Co do kredytów ratalnych to wedle słów pani z (dez)infolinii "TOiP ulegają
    częstym zmianom i są udostępniane klientom w punktach oferujących kredyty
    ratalne GE".

    Pzdr. Parl Dro

  • 3. Data: 2007-04-30 18:52:50
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    C.d.: Idąc dalszym tropem trafiłem na stronę ratyonline.pl gdzie też GE łaskawie
    rzuciło TOiP do kredytów ratalnych - http://tiny.pl/djg5
    I nawet wzór umowy dali ;) Fakt faktem, że dopiero stronę tą udało mi się
    znaleźć po odwiedzeniu kilku stron sklepów oferujących raty we współpracy z GE.

    Pzdr. Parl Dro