  • 1. Data: 2007-04-29 19:29:03
    Temat: Kredyt hipoteczny - łączenie dochodów
    Od: "Krisjek" <eljocik@[usun]to.pl>

    witam wszystkich,
    planuję wziąć kredyt hipoteczny na budowę domu
    mam DG (ryczałt) w związku z tym większość banków (poza chyba tylko Dombank)
    bierze jako dochód zaledwie 30% tego do mam w PIT28 za poprzedni rok
    w związku z tym moje pytanie - które banki pozwalają łączyć dochody np. z
    teściami?
    wiem, że Santander dopuszcza takie rozwiązanie

    dziękuję za odpowiedzi
    pozdrawiam
    krzysiek

  • 2. Data: 2007-04-30 15:54:02
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - łączenie dochodów
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wszystkie pozwalaja. Jednak w wiekszosci wiek rodzicow/tesciow bedzie
    ograniczal maksymalny okres kredytowania.

  • 3. Data: 2007-04-30 20:12:54
    Od: "Krisjek" <eljocik@[usun]to.pl>

    > Wszystkie pozwalaja. Jednak w wiekszosci wiek rodzicow/tesciow bedzie
    > ograniczal maksymalny okres kredytowania.

    a nie wiesz może który najmniej by ograniczył w przypadku teściów w wieku 50
    lat?
    Dombank z tego co mówił przedstawiciel nie robi ograniczenia wobec nich,
    nawet jeśli chcemy kredyt na 30 lat

    pozdrawiam
    krzysiek

  • 4. Data: 2007-05-01 12:09:32
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dombank i GE dadza na 30 lat.

  • 5. Data: 2007-05-01 17:51:46
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nordea ?
    JaC

  • 6. Data: 2007-05-19 08:39:25
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - ryczałt
    Od: " 666" <p...@p...onet.pl>

    A czy pytałeś też w Kredytbanku ( KB )?
    Ponoć elastycznie podchodzą do ryczałtu, ale ciekawe, jak podchodzą do
    dochodu :-o
    JaC

    > planuję wziąć kredyt hipoteczny na budowę domu mam DG ( ryczałt ) w związku z
    tym większość banków bierze jako dochód zaledwie 30% tego do mam w PIT-28 za
    poprzedni rok