    From: l...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy coś można zrobić z taką decyzją?
    Date: 30 Jan 2006 22:11:30 +0100

    Witam.
    Staram się o kredyt na dokończenie budowy domu oraz na wykup mieszkania w
    bloku. Na wykyp mieszkania potrzebuje ok 40tyś zł, a na dokończenie domu wg.
    mojej oceny potrzebuję ok 140tyś, razem ok 180tyś zł we franckach na 20lat.
    Jako zabezpieczenie podałem bankowi niedokończony dom, którego wartość obecnie
    szacowana jest przez rzeczoznawcę na ok 500tyś zł. Dochody mam wystarczające
    na kredyt nawet 300tyś (ok 10k na rękę), jednak "rzeczoznawca" wycenił
    dokńczenie budowy na 100tyś zł, a wiem, że to mi na pewno nie staryczy. Bank
    zaproponował mi resztę (ok 40k zł) jako "kredyt konsumpcyjny" oczywiście o
    wiele więcej oprocentowany niż kredty budowlany/mieszkaniowy. Zaznaczam: bank
    milenium :/

    a.) Wziąść 100k (+40k na wykup mieszkania) i kredyt konsumencki
    b.) Naciskać (tylko jak) bank na 140k
    c.) Iść do innego banku (ale tam też mogą nie dać)

    Dzięki za rady