  • 21. Data: 2023-05-10 11:30:07
    Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 May 2023 19:38:09 +0200, _Master_ wrote:

    > no i?

    No i akcjonariusze stracili, dostawcy nie stracili, pracownicy nie
    stracili, amerykanska gospodarka chyba tez nie straciła.
    Prezes i zarzad GM stracili ... ale to chyba dobrze ?

    J.

  • 22. Data: 2023-05-10 11:32:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 May 2023 19:37:17 +0200, _Master_ wrote:

    > Co to za argumentacja?
    > Inne firmy bankrutują i to też powoduje kłopoty i dla pracowników i
    > kontrahentów. Świat jakoś nie wali.

    Jak małe, to i dla małej grupy kłopoty.

    > I kto powiedział że banki muszą być OLBRZYMIE?

    Ograniczyc im wielkość?
    Bo olbrzymi bank to olbrzymi klopot w razie bankructwa.

    A obywateli od przedszkola uczyc slowa "dywersyfikacja".

    J.

  • 23. Data: 2023-05-10 11:34:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 10 maja 2023 o 09:22:29 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Ale to nadal podlega karze.
    >
    > Oprócz zwrotu i kary jest jeszcze zadośćuczynienie.

    Kiedy (jeśli kiedykolwiek) napisałeś reklamację w banku?
    Zapewne ma to za ciebie załatwić państwo - tylko bron Boże nie socjalistyczne.

  • 24. Data: 2023-05-10 11:44:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-10 o 11:32, J.F pisze:

    > Jak małe, to i dla małej grupy kłopoty.

    Jak Duże to dla dużej grupy kłopoty. O co Ci chodzi?

    > Ograniczyc im wielkość?

    Przecież to normalna nowoczesna unijna procedura. NAKAZAĆ PODZIELENIE ;-)
    Jakaś dla Ciebie nowość?

    > A obywateli od przedszkola uczyc slowa "dywersyfikacja".

    Pewnie że uczyć. Nie ma tu żadnej sprzeczności.

    Upadnie Ci pracodawca, kontrahent, członek rodziny umrze...

    To generuje KŁOPOTY takie jest życie.

    Upadłość banku generuje WIĘKSZE?

    Może medialnie bo to niespotykane. Przyzwyczaisz się;-)

  • 25. Data: 2023-05-10 11:46:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-10 o 11:30, J.F pisze:
    > No i akcjonariusze stracili, dostawcy nie stracili, pracownicy nie
    > stracili, amerykanska gospodarka chyba tez nie straciła.
    > Prezes i zarzad GM stracili ... ale to chyba dobrze ?

    Teraz nie stracili a za kilka lat mogą stracić więcej bo ktoś się uparł
    i przylepił PLASTER zamiast WYPALAĆ GORĄCYM ŻELAZEM.

    Trzeba przyszłościowo myśleć. Jak mawiał Pawlak ;-)

  • 26. Data: 2023-05-10 11:52:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-10 o 11:28, J.F pisze:

    > A od kolejnego roku nizsze limity platnosci gotówkowych, takze dla
    > osób prywatnych.
    Znaczy PiS na unijnym łańcuszku zmierza ku stylowi chińskiemu.
    Każdy myślący to widzi.

    > W zasadzie masz racje ... ale zus bedzie kredytów udzielał?
    Dlaczego musi istnieć coś takiego jak kredyt?
    Państwo wyda Ci pozwolenie.
    Nadal nie potrzebny żaden pośrednik ;-)

    > To moze od razu panstwowe mieszkania, na wynajem "komunalne" :-)
    > A samochody na talony :-)

    Patrz unijne pakiety klimatyczne.
    To właśnie do tego zmierza.
    Masz nie mieć nic i płacić za usługę.

    Gdzie tu miejsce dla banku który "daje kredyty" ;-)

  • 27. Data: 2023-05-10 11:53:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-10 o 11:22, J.F pisze:
    > Natura ekonomii może i chciala, ale on widac mial dobre plecy
    > polityczne.

    Kolejny powód aby wypalać gorącym żelazem.
    Zwłaszcza tam gdzie jest siedlisko zgnilizny korupcyjnej KNF ;-)

  • 28. Data: 2023-05-10 11:59:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Kiedy (jeśli kiedykolwiek) napisałeś reklamację w banku?

    Pisanie reklamacji to przeżytek. Dzwonię i domagam się naprawienia albo
    zmodyfikowania.
    To przynosi szybsze skutki

    > Zapewne ma to za ciebie załatwić państwo - tylko bron Boże nie socjalistyczne.

    Co Ty pierdolisz?

    Załatwić ma to wolny rynek. Bank musi się starać i zdobywać zaufanie
    klienta jak każda firma
    To się wiąże też z ryzykiem uapdłości.

    W dzisiejszych czasach zyski są PRYWATYZOWANE a straty banków
    NACONALIZOWANE/USPOŁECZNIANE

    To nie jest zdrowe dla wszystkich.
    Nie szanuję ludzi którzy tego nie widzą ;_)

  • 29. Data: 2023-05-10 12:39:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 10 maja 2023 o 12:00:54 UTC+2 _Master_ napisał(a):

    > Pisanie reklamacji to przeżytek. Dzwonię i domagam się naprawienia albo
    > zmodyfikowania.
    > To przynosi szybsze skutki

    No, apkę w milku masz już naprawioną.
    Tzn. kiedyś działała dobrze, więc można policzyć, ze było naprawione, nawet jeszcze
    zanim zadzwoniłeś.

    A ogólnie jak ktoś nie umie pisać - czego mamy tutaj aż zby wiele przykładów - to
    dzwoni,
    żeby podyktować reklamację.
    Można i tak - ale rozpatrzenie to wciąż 30 dni.

    > To nie jest zdrowe dla wszystkich.
    > Nie szanuję ludzi którzy tego nie widzą ;_)

    Ostatnio widziałem taką zajawkę, że podobno chorzy na schizofrenię używają
    telefonu, żeby sprawdzić, czy to, co widzą, istnieje naprawdę, czy jest tylko
    wytworem ich wyobraźni.
    Tak się zastanawiam, czy choroba nie wie, co to kamera i ekran i nie wstawi
    tego samego również na ekran?
    Ale możesz tego spróbować, może przestaniesz widzieć nieistniejące rzeczy.

    Pisałem już - dawaj przykład "uspołecznionych strat banków" albo spadaj na drzewo.

  • 30. Data: 2023-05-10 13:32:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_Master_" u3e0r1$1a93$...@n...icm.edu.pl

    > Jeśli myślisz że opiekuńcze państwo jest w stanie zrobić dobrze
    > obywatelom albo ich przed czymś ochronić to jesteś zrytym lewakiem
    > Obecna ochrona klientów to tylko ułuda że za ich pieniądze są bezpieczne.
    > GÓWNO BEZPIECZNE.

    Państwo i UE -- nie,
    ale
    unijne i państwowe sądy (dające Ci nadzieję niespłacania kredytu) tak...

    --