  • 1. Data: 2023-05-05 18:54:30
    Temat: Niematematyczne równanie jabłek z wiśniami
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Polską inflację należy zestawiać z rosyjską -- nie z hiszpańską, by
    nie porównywać wierzbowych gruszek ze śliwowicami, ale ja nie o tym
    chciałem pisać...

    https://www.tipli.pl/p/2287989 <-- gdy kto wejdzie tam dzięki mnie,
    mogę otrzymać ćwierć setki plnów. Jest to o tyle istotne, że możemy
    tak polecać się rodzinie, póki nie wykorzystujemy wspólnego: kompa,
    tabletu, telefonu itd...

    Zabronione jest także polecanie i czerpanie bonusów między kontami
    użytkowników Tipli, którzy korzystają z tego samego urządzenia
    (komputer, tablet, telefon). Polecanie członków rodziny, pamiętając
    o korzystaniu z innych urządzeń, jest dozwolone.

    [nie wynika z powyższego -- czerpanie polotnych ćwierćstóweczek?...]

    Teraz najgorsze -- dostałem przydział na 97,33 pln, z czego
    za pralkę (tę do prania pieniędzy) tylko 82,04 pln... [parę
    pln dołożę -- będę miaU na technikalne badanie Nowego Volva
    S40... słyszałem, że nowe samochody nie wymagają corocznego
    badania, jednak z jakiegoś niepojętego powodu, gdym zgłosił
    się po dwóch latach -- wywołałem zdziwienie... ciekawi mnie
    sens corocznego badania (zawiasów itp.) niemal nieużywanych
    aut... i algorytm wyrzucania danego auta na aut?...]

    Tak oto zaowocowało Tipli -- 82,04 pln sytuacyjnego zwrotu za
    praleczkę qpioną w EuroAGD. Nie upominałem się o tę cofkę, nie
    straszyłem Trybunałem Konstytucyjnym i Konstytucją RP gwarantującą
    mi radość z życia czy zaqpów... Dostałem z automatu. :) Wczoraj
    dostałem cynk -- dziś mam szmal na swym koncie.

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'