  • 41. Data: 2023-05-10 17:14:54
    Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Rynek czy paragraf?

    i jedno i drugie.

    Rynek grozi utratą klientów a paragraf jest dla tych zatwardziałych. To
    jest wspólny organizm.

    Ale skoro banksterzy reagują tylko na paragrafy... czyli na kija na
    debili to tym gorzej dla nich ;-)

  • 42. Data: 2023-05-10 17:16:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Owszem -- za moralny bUl siedliska... ;)
    >   https://votum-sa.pl/wiedza/faq/czym-jest-zadoscuczyn
    ienie/

    Dobrze że zwróciłeś uwagę. I jeszcze odszkodowanie. ;-)

  • 43. Data: 2023-05-10 17:21:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Państwo i UE -- nie,
    >   ale
    > unijne i państwowe sądy (dające Ci nadzieję niespłacania kredytu) tak...

    Dalej nie rozumiesz że poglądy to co innego niż przestrzeganie
    obowiązującego prawa.

    Zapytaj zielonych dlaczego jeżdżą spaliniakami albo biurwy brukselskie
    czym się różni biomasa od węgla.

    Czasem ;-)

  • 44. Data: 2023-05-10 17:37:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 10 maja 2023 o 17:08:31 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Serio trzeba Ci dawać przykład?
    >
    > Pierwszy link z googla
    >
    > https://forsal.pl/artykuly/881764,prywatne-zyski-usp
    olecznione-straty-cala-prawda-o-programach-ratunkowy
    ch.html

    Czytałeś to, co linkowałeś?
    Uważaj teraz - "pierwszy link z googla" nie działa jeśli adwersarz umie czytać.
    Może się czegoś przynajmniej nauczysz, choć szanse marne, demonstracja debilizmu trwa
    w najlepsze.
    Artykuły nie na temat, ale za to z 2015 i 2016 - to prawie współczesność.
    Dla przypomnienia - PL ratyfikowała procedurę przymusowej restrukturyzacji w 2016.
    Inna sprawa, że to jak nóż - można różnie używać.
    Póki co pisiory wykorzystały ją jedynie do zajumania Czarneckiemu dwóch banków -
    jeszcze
    trochę poczekamy, aby się przekonać,jak to się skończy - kto wie, może się okaże, że
    koszty
    rzeczywiście będą uspołecznione, ale nie upadku banku, tylko bezprawia.

  • 45. Data: 2023-05-10 23:16:01
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 10 maj 2023 o 17:21, _Master_ pisze:

    > Dalej nie rozumiesz że poglądy to co innego niż przestrzeganie
    > obowiązującego prawa.

    Rozumiem, że myślenie Twe jest spójne inaczej -- lub jesteś uczciwy
    inaczej.

    > Zapytaj zielonych dlaczego jeżdżą spaliniakami albo biurwy brukselskie
    > czym się różni biomasa od węgla.

    Mogę zapytać, ale ile mi zapłacisz za mój trud?
    Jesteś bogaty (co czasami akcentujesz) a ja jestem biedny,
    więc raczej chcę mieć korzyść w zamian za moje starania.

    > Czasem ;-)

    Czasem różni się biomasa od węgla?

    czas=biomasa-węgiel

    -=-

    Jeśli ukraińskie zboże nadaje się do jedzenia -- trzeba je qpić i zjeść;
    jeśli to zboże nie nadaje się do jedzenia -- trzeba je qpić i inaczej
    (choćby spalić w stosownych piecach czy coś z niego wycisnąć do
    późniejszej obróbki) spożytkować...

    -=-

    Węgiel gromadził się pod powierzchnią Ziemi a teraz (podczas spalania)
    pochłania tlen i daje dwutlenek węgla oraz inne (zwykle niezbyt zdrowe)
    produkty; natomiast zboże (Francuzi przed dekadami palili w stosownych
    piecach kukurydzę -- zamiast węgla czy gazu) pracuje w zamkniętym
    cyklu -- pochłania dwutlenek węgla, daje swój budulec i tlen, po czym
    (w efekcie spalania) daje dwutlenek węgla i zabiera tlen, aby ów cykl
    mógł zostać powtórzony...

    Ani nie jestem zwolennikiem biopaliw, ani przeciwnikiem, choć wg mnie
    alkohol (produkowany z rolnych płodów) można wykorzystać jako silnikowe
    paliwo -- zamiast ropopochodnych produktów...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'