  • 1. Data: 2023-05-05 19:00:10
    Temat: Lejne wędrówki szmalu...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Tej samej doby zegarowej:

    CA --> AB --> BM --> CA

    Crédit Agricole
    Alior Bank
    Bank Millennium

    Ostatnie lanie nie pasuje? -- M do C... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 2. Data: 2023-05-07 23:42:49
    Temat: Re: Lejne wędrówki szmalu...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 May 2023 19:00:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Tej samej doby zegarowej:
    > CA --> AB --> BM --> CA

    wymaga budzika. No i dobrych banków.

    > Crédit Agricole
    > Alior Bank
    > Bank Millennium
    >
    > Ostatnie lanie nie pasuje? -- M do C... ;)

    a co ma nie pasowac?

    No, zgodnie z tą tabelką
    https://www.money.pl/banki/elixir/
    ... nie, ta tabelka jest jakas do d*

    wiec moze ta
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sesje-Elixir-736846
    6.html

    Przelew na trzecia sesje w BM trzeba zlecic do 14:30,
    a przychodzi z drugiej 15:20. Trudno zdazyc :-)

    Ale ... BM mi ostatnio zaksiegowal przelew z pierwszej sesji przed
    11:00, a w tabelce 12:00.
    Moze cos sie polepszyło, moze to jest "do 12:00", a moze i ta tabelka
    jest do ....
    Tylko teoretycznie wyjscie z pierwszej sesji jest "od 11:00".

    J.

  • 3. Data: 2023-05-10 00:44:05
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 maj 2023 o 23:42, J.F pisze:

    > wymaga budzika. No i dobrych banków.

    Kobieca (od połowy poprzedniego wcielenia nie wierzę w reinkarnację,
    ale przez wiele wcieleń byłam kobietą w Birmie, wiec i stosowna
    intuicja pozostała pomimo mej obe_cnej szczerej i głębokiej wiary
    w mękę i w rany Chrystusa) intuicja budziła. [z uwagi na
    superpozycję byłam naraz i birmańskim wężem, i człowiekiem]

    > a co ma nie pasowac?

    Ostatnia litera źródłowego banku na początkową literę docelowego banku.

> [...]

    6.html

    > Przelew na trzecia sesje w BM trzeba zlecic do 14:30,
    > a przychodzi z drugiej 15:20. Trudno zdazyc :-)

    Bez trudu zdążyłem, ale polałem tylko złotówkę, albowiem zbliżał się
    wikend i lękałem się utraty... Tedy ostatni przelew poszedł (nie bez
    bUlu i nadzieJi?) via fon... Ne bez bólu, albowiem z niepojętej
    przyczyny apka docelowego CA odmówiła posłuchu i trzeba ją było
    nakłonić do współpracy miękkim słowem -- którego mi brakowało...

    > Ale ... BM mi ostatnio zaksiegowal przelew z pierwszej sesji przed
    > 11:00, a w tabelce 12:00.

    BM (jak już pisałem) potrafi nawet przez 11.

    > Moze cos sie polepszyło, moze to jest "do 12:00", a moze i ta tabelka
    > jest do ....

    Owszem -- tabela jest do (odważnie napiszmy to
    słowo na literę K!!!) korekty.

    > Tylko teoretycznie wyjscie z pierwszej sesji jest "od 11:00".

    -=-

    Miliardy zostały utopione w błocie!!!

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koniec-z-kaliningrad
    em-od-teraz-tylko-krolewiec-jest-decyzja-komisji/h5r
    zm40

    Ukraina nie zdoła teraz przeprowadzić kontrofensywy na szeroką skalę
    [podziałkę] ale Królewiec wraca do (polsko-litewsko-niemickiej) macierzy
    za sprawą Finlandii&Szwecji i ogólnych przemian geopolitykalnych...
    Erdogan wkrótce zezwoli na wejście Szwecji, choć i bez tej zgody wody
    obu nowych członków Sojuszu są militaryzowane... Zmiany, zmiany,
    zmiany... Karelia do Finlandii, Królewiec do Korony, Krym do Ukrainy,
    Kuryle do Japonii... Krynica Morska do?... Od, nie do... Od tej pory
    nie będzie już graniczną miejscowością RP...

    Przekop mierzei staje się zbędny -- miliardy utopiono w błocie!!!

    Także miliardy zakute w pancerze i jeżdżące na gąsienicach idą, czy
    raczej pełzną chyba donikąd... Ukraina Polsce swą krwią i męczeństwem
    kupuje czas... Przez dekadę FR nie zdoła odbudować prawdziwej armii,
    więc w celu jakim nam teraz to czołganie do/po Korei?...

    Należało (korzystając z czasu kupionego śmiercią dziesiątek tysięcy
    ludzi) zainwestować w rodzimy przemysł obronny... Na szczęście ;)
    Polacy nie będą bezrobotni -- koreańskie haubice nie mają ogrzewania
    i klimatyzacji, więc chyba Stalowa Wola będzie miała zajęcie... ;)

    -=-

    Moje szklane kule tako rzeczą: Ukraina nie ma sił na ofensywę, chyba
    że na wchodzie kraju, dlatego nie zaatakuje południa swego terytorium,
    lecz uszczelni jeszcze mocniej swe Patriotyczne podejście (już ponoć
    ponad 90% skuteczności -- pytanie, czy hipersonii, czy badziewia)
    i wyciszy rosyjskie S500 (wiem, dopiero S400) na spornym terenie,
    po czym (mając czyste niebo) zaatakuje dronami składy paliwa
    i amunicji oraz (po cichu) składy żywca...

    Po co komu ciężki czołg? -- kule prawią, że potrzeba aktywnej
    obrony -- pancerza oraz wywiadu. Aktywna obrona pancerza obroni
    przed ręcznymi granatnikami, zaś aktywny wywiad -- przed armatami...
    (choćby archaizmów T54) Kule słabe, mętne -- polerowałem, ale co to
    dało, stare, więc może głupie... Tym bardziej, że Sikorski krytykuje
    Abramsy, więc chyba jednak Abramsy są strzałem w dychę...

    Na wschodzie bez zmian... Bachmut nadal broni się, droga 504 nadal
    drożna... Raczej częściowo polowa... Sądny dzień rzekomego zwycięstwa
    (09 maja) za nami, przed nami spóźnione uderzenie ukraińskie (jak na
    kerczeński most) i świadomość dążenia ZSRR do zagłady świata, po
    której Moskwa zdolna by była do obalenia żydowskiej teorii o IVWW
    prowadzonej motykami, kamieniami itp...

    Chytry Biden stosownie ustawił Chiny -- by blokowały użycie jądrowej
    broni na Ukrainie... Ten człowiek przejdzie do historii jako zupełny
    demonter USA -- albo jako zwracający Amerykanom godność utraconą pół
    wieku temu, gdy kolejny raz witałem ten świat, tym razem jako Polak.

    Morawiecki wyłączy zbrojeniowe wydatki z budżetu, by wspomóc PiS
    w walce o koryto... W czerwcu Tusk wyprowadzi ludzi na ulice, by
    zbadać teren i ewentualnie uderzyć podczas wyborów, które już są
    rozegrane poza polskimi granicami na jego korzyść...

    [sprawdzę, kto hojniej opłaci mnie rojeniami, bym popierał jedynie
    słuszną opcję politykalną, która kolejny raz mi dopiergórzy...]

    -=-

    Biję się z myślami -- polać czy nie polać na telefonikalne konto...
    (to takie powrócenie do bankowej tematyki)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 4. Data: 2023-05-10 13:22:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" u3eiab$7q9$1$E...@n...chmurka.net

> [...]
    > przyczyny apka docelowego CA odmówiła posłuchu i trzeba ją było
    > nakłonić do współpracy miękkim słowem -- którego mi brakowało...

    Mgliście napisałem?
    Zleciłem szeregowo
    - 3 przelewy Elixirem, ale trzeci (ryzykowny) jedynie na 1 złotówkę
    - oraz jeden przelew BLIKiem na telefon...

    Wszystkie Elixirem pomiędzy dniem i snem -- [prawie] budziłem się, sprawdzałem
    stan konta, [lałem,] zlecałem lanie i zasypiałem... Zanim zleciłem lanie złotówki,
    spróbowałem zlecić BLIKIem, ale apka docelowego banku zbiesiła się a numer telefonu
    był podczepiony do innego banku, co sprawdziłem groszem, więc zlecenie lania
    ostatniej
    złotówki poprzedzone zostało: przelaniem grosza, wielominutowym zmaganiem się z apką
    CA
    i wewnętrznym przelewem Millennijnym, jako że do BM zleciłem dwa równoległe przelewy
    na
    dwa (firmowe i ROR) konta...

    Zazwyczaj zlecam lanie plnów niemal przez sen...

    [leję też zazwyczaj bez niepotrzebnego wybudzania się;
    podobnie kiedyś jadłem, ale nie potrafię w ten sposób
    ważyć się -- ważę się bardzo często, zapisując w apce
    wyniki, zestawiam masę swego cielska z fizyczną
    aktywnością i zauważam korelacje:
    - pomiędzy wysiłkami i przeziębieniami (tu jest trzydniowe przesunięcie)
    oraz
    - pomiędzy przeziębieniami i kilkudniowymi zwyżkami masy cielska...]

    -=-

    Bez trudu przypełza mi pingpongowe lanie podczas snu -- wieloletni trening... ;)
    Ale jedno z pierwszych lań BLIKIem na telefon opłaciłem sporą stratą...

    Masę postów też ślę bez niepotrzebnego wybudzania się ze snu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'

  • 5. Data: 2023-05-10 16:49:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 May 2023 13:22:56 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]

    > stan konta, [lałem,] zlecałem lanie i zasypiałem... Zanim zleciłem lanie złotówki,

    Hm, a jak w zasadzie Blik jest rozliczany międzybankowo?

    Ekspresowego przelewu chyba im sie nie chce robic ... jakos podobnie,
    jak płatnosci kartami ?

    J.

  • 6. Data: 2023-05-10 23:40:42
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 10 maj 2023 o 16:49, J.F pisze:

    > Hm, a jak w zasadzie Blik jest rozliczany międzybankowo?

    Nie wiem, ale leję bez tak zwanego opamiętania...
    Stojąc w sklepowej kolejce -- leję, budząc się ze
    snu -- leję, idąc ulicą -- leję... A co? -- lać zabronią?! ;)

    > Ekspresowego przelewu chyba im sie nie chce robic ... jakos podobnie,
    > jak płatnosci kartami ?

    Nie wiem, ale skoro zachęcali -- leję!
    Niebawem zwrócę się do Play z prośbą o zwrot omyłkowo wlanego szmalu...
    Czekam na tę piękną chwilę, serce jak szalone bije... ;)

    Akurat wtedy, gdy omyłkowo wlałem -- Rosjanie oddali masę swego
    sprzętu Ukraińcom podczas niezbyt dobrze ;) kontrolowanego odwrotu
    spod Kupiańska i Lymania...

    Teraz też szklane kule stawiają na walkę gdzieś na wschodzie -- ponoć
    właśnie Ukraińcy uderzyli na Bachmut i częściowo odzyskali życiodajna
    drogę 504...

    Aligatory chyba czekają na swój żer -- Abramsami zwany...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 7. Data: 2023-05-11 10:36:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 May 2023 23:40:42 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Nie wiem, ale leję bez tak zwanego opamiętania...
    > Stojąc w sklepowej kolejce -- leję, budząc się ze
    > snu -- leję, idąc ulicą -- leję... A co? -- lać zabronią?! ;)

    No ba - nie po to wymyslali, aby nie lać.
    Ciakawi mnie tylko jak to jest rozliczane, szczegolnie patrząc na KIR.

> [...]
    >
    > Akurat wtedy, gdy omyłkowo wlałem -- Rosjanie oddali masę swego
    > sprzętu Ukraińcom podczas niezbyt dobrze ;) kontrolowanego odwrotu

    To moze lepiej nie pros o zwrot :-)

> [...]
    > drogę 504...
    > Aligatory chyba czekają na swój żer -- Abramsami zwany...

    I Stingery i Pioruny tez czekają na swój żer ...

    J.

  • 8. Data: 2023-05-11 11:36:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 10 maja 2023 o 23:42:03 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Nie wiem, ale leję bez tak zwanego opamiętania...
    > Stojąc w sklepowej kolejce -- leję, budząc się ze
    > snu -- leję, idąc ulicą -- leję... A co? -- lać zabronią?! ;)

    Mogą zabronić - np. rozwiążą umowę.
    Ale póki co korzystaj!
    Tylko jedno pytanie (jak Jacek w "Zmiennikach" do dozorcy lejącego wodę
    do studzienki): "Po co pan to robi?"