  • 1. Data: 2007-07-17 12:37:53
    Temat: Bank spoznil sie z wyplata drugiej transzy kredytu, czy moge ubiegac sie o odszkodowanie?
    Od: k...@g...com

    Witam,

    Ban spoznil sie o jeden dzien z wyplata kredytu hipotecznego, z tego
    powodu wlasciciel mieszkania stracil dzis zadatek na samochod ktory
    mial zamiar kupic. Czas realizacji przelewu jest juz przekroczony wiec
    on jest panem sytuacji i chce rekompensate za trate gotowki, inaczej
    nie odda mieszkania. W banku otrzymalem przeprosiny ale uwazam ze to
    skandal zwlaszcza ze OBIECALI mi ten przelew na poniedzialek. Czy moge
    ubiegac sie o jakies odszkodowanie z tego tytulu? Np zwrot prowizji.

    Pozdrawiam
    KK

  • 2. Data: 2007-07-17 13:32:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 17 Jul 2007 05:37:53 -0700, k...@g...com wrote:

    >nie odda mieszkania. W banku otrzymalem przeprosiny ale uwazam ze to
    >skandal zwlaszcza ze OBIECALI mi ten przelew na poniedzialek. Czy moge
    >ubiegac sie o jakies odszkodowanie z tego tytulu? Np zwrot prowizji.

    Możesz, na mocy art. 415 KK.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2007-07-17 21:55:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > skandal zwlaszcza ze OBIECALI mi ten przelew na poniedzialek. Czy moge
    > ubiegac sie o jakies odszkodowanie z tego tytulu? Np zwrot prowizji.

    Wedlug mnie powinieneś otrzymać dokument (od sprzedającego mieszkanie), że
    ze względu na to iż nie dostał w terminie pieniędzy straciła zadatek w
    kwocie X zł i oczywiście domaga się od Ciebie zadośćuczynienia. Następnie
    idziesz z tym do banku i prosisz o pokrycie kosztów jakimi zostałeś
    obciążony w związku z niewywiązaniem się banku z umowy.

    pozdr.
    RobertS