  • 1. Data: 2007-07-17 11:58:10
    Temat: Czy to normalne?
    Od: "pawelf" <p...@o...pl>

    Zastanawiam sie czy to normalne procedury indetyfikacji rozmówcy na
    infolinii Lukas Banku. Dzwoniłem tam wielokrotnie, ale dzis aż osłupiałem
    jaotrzymałem 11 pytań, niestety niektóre mnie totalnei zaskoczyły więc głos
    w słuchawce stwierdził, że ja to nie ja

    Pytania były nast.

    1. Pesel - podałem
    2. Imię i Nazwisko - podałem
    3. Data urodzenia - podałem
    4. seria i nr Dowodu - podałem
    5. telekod lukaslinii - czyli hasło - podałem
    6. nazwisko rodowe matki - podałem
    7. Stary numer telefonu, bo taki był wpisany u nich (obok nowego) - i tego
    nie pamietałem
    8. wiek - ponownie podałem
    9. nr tokena - podałem
    10. czy otrzymuje do domu wyciągi z konta prywatnego? - pamietam, ze z
    firmowego napewno, ale prywatnego nie byłem pewien
    11. prosze podac wszystkie limity na koncie prywatnym: miesieczny,
    tygodniowy, dzienny, jednorazowy - nawet nie wiem ile ich jest i jakie mam
    ustalowe wysokosci

    Tak więc telekon nie wazny, ważne abym pamietał limity na koncie!

    Pozdrawiam
    swistaak