  • 1. Data: 2005-11-26 19:49:13
    Temat: Bank Millennium - AMEX
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Witam wszystkich po dłuższej przerwie.

    Chciałbym ostrzec wszystkie osoby pragnące skorzystać z oferty Banku
    Millennium dotyczącej kart American Express.

    Przez około rok "testowałem" tę kartę i... niestety dostrzegłem
    następujące problemy:

    1. Liczne błędy obsługi dotyczące naliczania nieuprawnionych opłat;
    2. Niedziałający serwis dostępowy (telefon) i brak usunięcia usterki od
    przeszło 3ch miesięcy;
    3. Brak odpowiedzi na większość reklamacji;
    4. Samoistne wyłączenie generowania wyciągów;
    5. Błędne naliczenie opłaty karnej (!) i telefoniczne żądanie spłaty w
    ciągu tego samego dnia co telefon!

    Generalnie jakość obsługi tej karty drastycznie odbiega od jakości
    "oryginalnej" karty AMEX - różnice dotyczą już samych zapisów
    regulaminowych (procedury zastrzeżenia i reklamacji transakcji, oraz
    brak wstępnego uznania reklamacji);

    Pozdrawiam,

    Tomasz

    PS. Jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami to proszę o e-mail.

  • 2. Data: 2005-11-26 20:15:26
    Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

> [...]
    > 4. Samoistne wyłączenie generowania wyciągów;
    > 5. Błędne naliczenie opłaty karnej (!) i telefoniczne żądanie spłaty w

    To Ty wyjątkowy "Jonasz" jesteś! ;-))
    Mam u nich kartę AmEx - najpierw zieloną, potem złotą - od 2002 r. (fakt, że z
    przerwą, ale nie bardzo długą) i jakoś takich problemów nie miałem...

    m23m

  • 3. Data: 2005-11-26 22:10:47
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    m23m wrote:

> [...]
    > przerwą, ale nie bardzo długą) i jakoś takich problemów nie miałem...

    Problemy 1-5 mogą w istocie być moim "szczęściem", choć nie mam tak
    wielkiego mniemania o sobie abym był aż takim Wybrańcem...

    Natomiast różnica pomiędzy regulaminem karty Millennium Amex i zwykłym
    AMEXem to po prostu wielka przepaść... Dziwne, że tolerowana jeszcze
    przez kierownictwo American Express Poland...

    Oczywiście nie każdy musi się tymi różnicami przejmować.
    Jednakże własny stosunek do regulaminu nie zmienia faktów...

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 4. Data: 2005-11-26 23:03:03
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 26 Nov 2005 23:10:47 +0100, Tomasz <t...@p...fm>
    wrote:

> [...]

    >Problemy 1-5 mogą w istocie być moim "szczęściem", choć nie mam tak
    >wielkiego mniemania o sobie abym był aż takim Wybrańcem...

    Ja co prawda nie mam Amex-a, tylko Visa Economic, ale punkty 2-4
    również stwierdziłem.
    Na szczęście punktów 1 i 5 dotychczas nie miałem przyjemności.

    PG

  • 5. Data: 2005-11-27 18:11:31
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Ja co prawda nie mam Amex-a, tylko Visa Economic, ale punkty 2-4
    > również stwierdziłem.
    > Na szczęście punktów 1 i 5 dotychczas nie miałem przyjemności.

    Miałem kiedyś do czynienia z pkt. 2 (jednak nie trwało to aż 3 miesiące).
    Ale pozostałe pkty nigdy mi się jakoś nie zdarzyły. Na reklamacje odpowiadali
    zawsze i dość szybko (choć nie zawsze inteligentnie), wyciągi generują mi się
    bez problemu, problematycznych opłat - ani karnych ani błędnych - nigdy mi (tfu,
    tfu!) nie naliczyli...
    Mój "cioteczno-cioteczny" miał kilka miesięcy temu u nich problem z MEMBER SINCE
    po zastrzeżeniu karty i wydaniu nowej, ale to już "insza inszość"...

    m23m

  • 6. Data: 2005-11-27 22:51:01
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz <t...@p...fm> napisał(a):

    > 1. Liczne b=B3=EAdy obs=B3ugi dotycz=B1ce naliczania nieuprawnionych op=B3=
    > at;

    - zgadzam się po raz pierwszy

    > 2. Niedzia=B3aj=B1cy serwis dost=EApowy (telefon) i brak usuni=EAcia uste=
    > rki od
    > przesz=B3o 3ch miesi=EAcy;

    - nie wiem - nie używam, natomiast nie potrafią mi millenetu włączyć bo już
    kiedyś byłem ich klientem

    > 3. Brak odpowiedzi na wi=EAkszo=B6=E6 reklamacji;

    - właśnie wysmarowałem i wysłałem wiec się okaże :))
    > 4. Samoistne wy=B3=B1czenie generowania wyci=B1g=F3w;

    - zgadzam się po raz drugi i dlatego reklamacja :)

    > 5. B=B3=EAdne naliczenie op=B3aty karnej (!) i telefoniczne =BF=B1danie s=
    > p=B3aty w
    > ci=B1gu tego samego dnia co telefon!

    - zgadzam się po raz trzeci

    > Generalnie jako=B6=E6 obs=B3ugi tej karty drastycznie odbiega od jako=B6c=
    > "oryginalnej" karty AMEX - r=F3=BFnice dotycz=B1 ju=BF samych zapis=F3w
    > regulaminowych (procedury zastrze=BFenia i reklamacji transakcji, oraz
    > brak wst=EApnego uznania reklamacji);

    Moje uwagi dotyczą złotej katy Manager Magazin, kiedyś miałem u nich zwykłą
    zieloną i było wszytsko OK.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2005-11-28 00:17:42
    Od: " Kay" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m23m <m...@o...pl> napisał(a):

    > Mój "cioteczno-cioteczny" miał kilka miesięcy temu u nich
    > problem z MEMBER SINCE po zastrzeżeniu karty i wydaniu
    > nowej, ale to już "insza inszość"...

    I jak sie skonczylo? Ja mam podobny problem i jestem bardzo ciekaw w jaki
    sposob juz go ktos rozwiazal...

    Pozdro

    K.

  • 8. Data: 2005-11-28 07:52:16
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Mam zielonego Amexa od chwili, gdy sie pojawil w Millennium i nie mialem z
    nim problemow, a nawet raz bylem milo zaskoczony.
    Po przyslaniu kolejnej karty, probowalem ja aktywowac z bankomacie i
    zablokowalem ja wprowadzajac zly PIN. Musialem oczywiscie wyrobic nowa
    karte w banku i zaplacic za jej wydanie, a kilka dni wczesniej naliczono
    mi oplate za przyslana dopiero co karte. Jednak w nastepnym miesiacu
    wystornowano mi oplate za przeslana karte, ktorej ani razu nie uzylem :)
    Potwierdzam tylko fakt, ze od momentu, gdy przeszedlem na wyciagi
    elektroniczne 1 raz nie zrobil sie wyciag, ale poprosilem o przeslanie mi
    go i po kilku dniach dostalem wyciag na papierze.
    Wczesniej nie zdarzaylo sie, abym nie dostal jakiegos wyciagu papierowego.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 9. Data: 2005-11-28 14:23:53
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > I jak sie skonczylo? Ja mam podobny problem i jestem bardzo ciekaw w jaki
    > sposob juz go ktos rozwiazal...

    O ile wiem, to przegrał tę batalię. Mimo obietnic, że MEMBER SINCE na nowej
    karcie pozostanie takie jak na poprzedniej ("03"), zrobili inaczej ("05").
    Reklamacja nie dała rezultatu, a odpowiedź banku... No cóż, dał mi ją do
    przeczytania - bełkot czystej wody! :-(

    m23m

  • 10. Data: 2005-11-28 16:42:15
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ("05").
    > Reklamacja nie dała rezultatu, a odpowiedź banku... No cóż, dał mi

    Czyli idzie na gorsze. Bo ja po zastrzezeniu karty i wydaniu nowej,
    member since mialem takie jak na starej. Bez zadnych reklamacji.

    marekz