  • 1. Data: 2005-11-26 12:28:50
    Temat: Aktualne oprocentowanie
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

    hello!

    pisze bo zawsze warto sie zoreintowac w aktualnych ofertach:

    biore wlasnie kredyt na budowe domu, kredyt w CHF, kwota kredytu to
    ok.400kPLN, mój wklad to 20% (wartosc dzialki) bo budowa jeszcze w lesie.
    Udalo mi sie wynegocjowac 2,41%. Co Wy na to? czy to rynkowa oferta? Czy
    przy takich kwotach kredytu i wkladu mozna dostac nizej? Dodam, ze
    najchetniej poznalbym doswiadczenia tych, ktorzy podobny kredyt wzieli bo,
    ze wg ofert mozna dostac super warunki to wiem z plakatow....

    Z gory dzieki za info!

    pozdrowienia,
    Michal

  • 2. Data: 2005-11-26 16:45:44
    Temat: Re: Aktualne oprocentowanie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Misiek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    wklad to 20% (wartosc dzialki) bo budowa
    > jeszcze w lesie. Udalo mi sie wynegocjowac 2,41%. Co Wy na to? czy to rynkowa

    A na ile lat ten kredyt ? I jak się będzie zmieniać to oprocentowanie ?

    p.s. czy zarabiasz w CHF? Bo jeśli nie,
    to bierzesz na swoje barki i ryzyko wszelkie ruchy walutowe...

  • 3. Data: 2005-11-26 17:14:19
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

    > "Misiek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > A na ile lat ten kredyt ? I jak się będzie zmieniać to oprocentowanie ?

    30. a zmieniac sie bedzie zaleznie od liboru bo zdefiniowane jest jako marza
    banku+libor

    > p.s. czy zarabiasz w CHF? Bo jeśli nie,
    > to bierzesz na swoje barki i ryzyko wszelkie ruchy walutowe...

    to wiem, osobna to kwestia. Wydaje mi sie, ze to przemyslalem i zdecydowalem
    sie wziasc to ryzyko. Nie jestem tylko pewien czy 2,41 nie jest jakims
    bandytyzmem? ;)

    pozdr,
    Michal

  • 4. Data: 2005-11-26 18:44:19
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Sat, 26 Nov 2005 13:28:50 +0100, "Misiek"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    >biore wlasnie kredyt na budowe domu, kredyt w CHF, kwota kredytu to
    >ok.400kPLN, mój wklad to 20% (wartosc dzialki) bo budowa jeszcze w lesie.
    >Udalo mi sie wynegocjowac 2,41%. Co Wy na to?

    ja na to, ze powiedz nam, jakie sa mozliwosci szybkiego
    przewalutowania kredytu na inna dowolna walute, na jakich warunkach,
    ile razy w roku mozna, ile kosztuje i jak szybko to sie wykona ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb z cudzego konta

  • 5. Data: 2005-11-28 10:39:17
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Misiek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Udalo mi sie wynegocjowac 2,41%. Co Wy na to? czy to rynkowa oferta? Czy
    > przy takich kwotach kredytu i wkladu mozna dostac nizej? Dodam, ze

    Czy rynkowa - wydaje się że tak - na oko wychodzi marża banku w granicach
    1,5% - co wydaje się być OK. Brałem około roku temu kredyt - na 100% inw. -
    trochę więcej niż połowa Twojego - i marżę mam 2,9%.

    Z tego co wiem, to teraz są marże niższe - sprawdź Fortisa (sam mam zamiar
    przenieśc do nich kredyt) - mają chyba 1% marży tylko i wydaje się, że bez
    kruczków (np. na rok tylko etc.).

    Pozdrawiam
    Michał M