  • 1. Data: 2005-11-26 12:31:17
    Temat: Lukas stary-nowy klient
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Miałem w Lukas Banku eKonto PRO, w różnych promocjach za friko karty
    debetowe, kredytowe Visa Clasic i teraz jeszcze Maxima Plus.

    Jak bank traktuje klientów którzy jakiś czas temu zamknęli rachunek i teraz
    otwierają nowy na przykład tylko eKonto. Czy historia i wszystkie dane z
    poprzedniego konta przechodzą na nowo otwarte?. I w takim przypadku jeśli
    dostał już raz kartę w promocji za 0 zł to teraz już nie ma takiej szansy bo
    będzie rozpoznany nie po numerze rachunku a np. po numerze PESEL ?.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-11-26 16:31:40
    Temat: Re: Lukas stary-nowy klient
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bo
    > będzie rozpoznany nie po numerze rachunku a np. po numerze PESEL ?.

    obowiazywala u nich 3 miesieczna karencja, po ktorej mozna bylo zaczac
    zabawe od nowa, mysle, ze teraz tez tak jest

  • 3. Data: 2005-11-27 21:41:35
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > obowiazywala u nich 3 miesieczna karencja, po ktorej mozna bylo zaczac
    > zabawe od nowa, mysle, ze teraz tez tak jest

    OK. Dzięki

  • 4. Data: 2005-11-28 16:06:17
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    > OK. Dzięki

    mi minelo 5 miesiecy i nie moglem kolejnej dostac za darmo :(