  • 11. Data: 2004-07-19 05:45:54
    Temat: Re: BPH - czego brakuje?
    Od: j...@p...onet.pl

    > Ale co mnie wpienia najbardziej to:

    /.../

    widzisz Carbo, mówiełem, że Bartol wie o tym banku i brakach jego wiele!

    teraz Bartkowi piwo wyślij, choćby wirtualne ;)))

    janke

  • 12. Data: 2004-07-19 08:21:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2004 17:25:44 +0000 (UTC), Carbo napisał(a):

    > Czego brakuje wam w banku BPH? Z jakiej uslugi korzystacie w innym banku,
    > bo bepeh jej nie oferuje? Co was najbardziej wkurza w procedurach tego
    > banku. Co chieli byscie zmienic? Co odstrasza was przed zalozeiem konta w
    > tym banku?

    Mi brakuje ustalenia opłaty rzędu 20zł/przelew - żeby od okienek odmeldowali
    się petenci wpłacający 3-4 przelewy, co trwa KOSZMARNIE długo. Generalnie -
    obsługa w oddziałach jest bardzo powolna, prawdopodobnie przez idiotycznie
    zaplanowane procedury: jak odbierałem _wznowioną_ kartę kredytową, to
    siedziałem przy stanowisku chyba ze 40 minut! Pracownik cały czas biegał
    gdzieś po zapleczu i po piętrach, zbierając podpisy, szukając karty, potem
    wklepywał - nie wiadomo po co - mnóstwo danych do systemu... Zakładanie
    sez@ma też było diabelnie upierdliwe.

    Gdyby to zmienili - i jeszcze usprawnili system internetowy, np. pokazując
    blokady na karcie - to bym nie miał zastrzeżeń...

    Aha: dobrze jest sprawdzać przelewy: raz mi nie wyszedł przelew "z powodu
    błędu wewnętrznego". Rozwiązanie? "Proszę wysłać jeszcze raz"... Delikatnie
    mówiąc - niepoważne...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 13. Data: 2004-07-19 10:28:57
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    1. Stabilności, stabilności,... (powiadomienia, salda,...)
    2. Eksportu z KK (tak jak jest w ROR)
    3. Zsynchronizowania tego co jest na KK (w Sez@mie, w infolinii) i uwzględniania
    spłaty online, a nie "jutro po 16"
    4. Poprawnego działania skrzynki sezam.pl przy multipopie i jednoczesnym
    przekierowaniu
    5. Opamiętania się z opłatami
    6. Przedłużania promocji, tak żebym 3 rok z rzędu nie płacił za KK :-)

    Jak mi jeszcze coś się przypomni, to nie omieszkam...

    Jacek

  • 14. Data: 2004-07-19 16:41:29
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> a écrit:

    > nie ma co pisać o Pekao SA tylko raczej o PKO BP albo Kredyt Banku
    > a bardzo szczegółową analizę oczywiście przeprowadzałem ale rok temu
    > jak brałem kredyt, a teraz te warunki BPH zaczynają mi doskwierać i
    > rozglądam się za czymś (może nawet w CHF z możliwością szybkiego i
    > taniego przewalutowania na PLN - tak bardzo się zmieniła sytuacja
    > przez 11 m-cy)

    No niestety. Chyba tylko jak sie bierze w zlotowkach to wiadomo czego sie
    mozna spodziewac...

    > Nie muszę i nie mam (coś tam pani wspominała, że można sobie założyć
    > bo wygodniej spłacać raty itp. ale do niczego mnie nie zmuszała). O
    > ile pamiętam, kosztowało to coś ok. 10zł / mies. a więc sporo jak na
    > oferowane możliwości.

    Dalbym sobie glowe uciac, ze tak jest... Moze dopiero niedawne to
    wprowadzili albo obowiazku nie ma, tylko czasem jest to warunkiem...
    Musze sie dopytac o to.

    > Mam kilka r-ków, [ciach]

    Dzieki za info. Porownam sobie czym sie te rachunki wyrozniaja.

    > Gdybym to miał jakoś konsolidować, to zrezygnowałbym z Lukasa, ale
    > szczerze mówiąc żona jest nadmiernie lojalna z powodu wygranej w
    > pewnej promocji).

    A ktore konto bys wybral jako to jedyne?

    > No i spłacam kredyt zamiast oszczędzać, a więc chyba
    > nie jestem zbyt typowym klientem.

    Dopoki placisz prowizje za prowadzenie i dobrze obslugujesz kredyt to
    jestes dobrym klientem. :) Cos mi sie wydaje, ze w bankach to nawet
    bardziej lubia dawac kredyty niz brac lokaty.

    Pawel

  • 15. Data: 2004-07-19 16:49:52
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> a écrit:

    > Już dawno zrezygnował bym z BPH ale
    >
    > - jest to jedyny bank z wiekszą liczbą bakomatów na południu polski (nie
    > licząc PKO do których się nie wybieram)

    Troche wlasnych i troche euronetu...

    > A wkurza mnie wiele rzeczy
    > - elektroniczne zlecenie stałe płatne (rozumiem jak jakaś panienka to
    > wstukiwała - ale zlecenia przez siec też?)
    > - drogie konto o jakiej takiej funkcjonalności (Srebrny Sezam) - na
    > osłodę darmowy kredyt - ale aby pełni szczęści nie było za wiele -
    > wysoko oprocentowany

    Darmowy to on na pewno nie jest - najwyzej moze nie byc oplat za wniosek.

    > - opłata za wydanie i utrzymanie elektrona (powinni zacząć wydawać
    > bezpłatne wewnetrzne karty bankomatowe - mnie ta ichnia elektronka
    > średnio potrzebna)

    Chyba za bardzo sie juz do mbanku przyzwyczailem, bo pewne rzeczy sa dla
    mnie podstawa...

    > - opłata za email - tu myślałem że spadne z krzesła - ja meili mam
    > więcej niż mi potrzeba a ci chcą odpłatnie (dobrze że można zrezygnować)

    Korzystanie z maila jest platne??? Nic dziwnego ze sie chwala wysokim
    wynikiem jak wszystko u nich jest platne...

    > - kredytówki u nich nie mam (bo jak chciałem to nie dało się zrobić
    > głównej i dodoatkowej - więc mam z BZWBK)

    Teraz za to jakas promocje zrobili. :)

    > - bezczelne i hamskie wciskanie usług i śmieci - które jak nie odwołam
    > to wchodzą w życie. To zaakcentuj trzy razy.

    Zapisane.

    Sez@m masz na mysli?

    > - za nikie lokaty, za wysokie kredyty, no i jakieś gratisy by mogli
    > dorzucić :)

    Ja dostalem koszulke, ale to z innej okazji, bo ich klientem nie jestem.

  • 16. Data: 2004-07-19 16:50:56
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> a écrit:

    > Ostatnio w ogole nie chodza (powiadomienie o zmianie salda).

    Te powiadomienia tez sa u nich platne?

  • 18. Data: 2004-07-19 16:57:20
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> a écrit:

    > Dodatkowo "ubezpieczają" tego elektrona za kilka złotych, które musisz
    > zapłacić, jeśli ic nie kupisz w miesiącu.

    To chyba powinno byc odwrotnie: duzo uzywasz - wieksze ryzyko
    nieautoryzowanej tranzakcji... Przeciez tak to jest jakas oplata karna za
    nie uzywanie karty.

    > Ja rozważałem z kolegą zawiadomienie prokuratury, po tym jak
    > wprowadzili ubezpieczenie kart. Tego nawet poczatkowo w TOP nie było.
    > Po długich poszukiwaniach znaleźli to w jakimś tajnym okólniku. Dostęp
    > mioał tylko kierownik sali.

    Niestety wiekszym bankom czesciej sie takie akcje zdarzaja.

    > Na powiadomieniach polegać nie można. Zwłaszcza SMS ma skutecznoś 2/3.
    > Na maile, to chodzi jak chce. Na jedno konto przychodzi, a na drugie
    > nie i już.

    "Wot technika!"

    > Gratis ma być podobno karta, jak zrobisz obrót.

    Debetowa, czy kredytowa?

    Pawel

  • 17. Data: 2004-07-19 16:57:20
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    j...@p...onet.pl a écrit:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > ale gafa powyżej, przecież dobrze napisałeś (ino bez kropki :)
    > kajam się

    Juz sie przestraszylem, ze moj analfabetyzm wyszedl na jaw ;)

  • 19. Data: 2004-07-19 17:11:06
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    > No dobra. Zlituje sie, choc i tak nie wierze w powodzenie misji. Carbo
    > pewnie na praktyce zladowal i dostal misje specjalna, ktorej wyniki
    > poleca lotem koszacym do smietnika.

    Rozszyfrowales mnie w 100% :)
    Czyzbys sam wymyslil to moje zadanie bojowe? ;)

    > Ale co tam. Wiele z tego banku nie korzystam, bo sie szybko don
    > zniechecilem. Ale co mnie wpienia najbardziej to:
    > - czesto nieaktualne informacje w Sezamie (wczoraj zaplacilem karta, a
    > w sezamie ciagle zero sladow)

    Moze pakiety na bachamach zabladzily? ;)

    [ciach]
    > - nawigacja po Sezamie jest troche debilna (zeby podejzec liste
    > odpowiedzi na zgloszenia problemow, trzeba najpierw wejsc w zgloszenie
    > problemu, czy jakos tak)

    Sprawdzalem wersje demo i w porownaniu do mbanku to tam sie rzeczywiscie
    mozna zgubic.

    > - za duzo trzeba klikac, zeby sie czegos dowiedziec (historia powinna
    > od razu wyswietlac sie z domyslnym okresem, bez koniecznosci klikania
    > w Pokaz)

    Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale chyba chodzi Ci o strone na ktorej trzeba
    wybrac okres za jaki chcesz ogladac operacje. To chyba rzecz gustu.
    Podobnie jest w mBanku i jakos dziala. Mi sie natomiast nie podoba wybitnie
    sposob wyswietlania informacji o peracjach.

    > - wyjatkowo upierdliwy sposob otwierania nowego rachunku (dla
    > nowych klientow), kompletny bezsens i wystawianie cierpliwosci
    > klientow na ciezka probe

    Rzeczywiscie tak dlugo to trwa?

    > OK, znudzilo mie sie.

    I tak wiele mi podales. Dzieki.

  • 20. Data: 2004-07-19 17:13:12
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    j...@p...onet.pl a écrit:

    > /.../
    >
    > widzisz Carbo, mówiełem, że Bartol wie o tym banku i brakach jego wiele!
    >
    > teraz Bartkowi piwo wyślij, choćby wirtualne ;)))

    Nie ma problemu. Gdzie i kiedy, jasne czy ciemne, z pianka czy bez? :)

    Pawel