  • 51. Data: 2004-07-20 20:48:36
    Temat: Re: BPH - czego brakuje?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Carbo napisał:

    >>Cholera, coraz lepiej mi idzie. ;-)
    >
    > Zapodaj numery na jutrzejszego lotka :)

    Az tak dobrze to mi jeszcze nie idzie. ;-)

    > Nie chce powracac do Twoich traumatycznych przezyc, ale dasz rade podac cos
    > jeszcze co Cie szczegolnie wkurzylo?

    Z innych rzeczy nie korzystam. Nie chce osiwiec.

    Ale, ale, korzystajac z Maestro tylko i wylacznie (tylko w Polsce) mozna
    machnac bez problemu debet na koncie.

    Bartol

  • 52. Data: 2004-07-20 20:49:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Carbo napisał:

    > To ja zasugeruje gdzie, jasne i bez ;)

    OK.

    Bartol

  • 53. Data: 2004-07-20 20:49:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 20 Jul 2004 19:56:34 GMT, Carbo napisał(a):

    > 22 grosze za smsa? Dobrze sie doczytalem? Jak przy kazdej zmianie salda
    > mialby isc sms to to calkiem niezla sumka za te smsy moze sie uzbierac....

    Czy kwota "opłata za SMS" pojawia się na wyciągu każdorazowo po
    powiadomieniu? Tak się tylko pytam, bo 22gr to też zmiana salda... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 54. Data: 2004-07-20 21:03:15
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Carbo napisal/a:

    > Czyli podsumowujac BPH odpada u Ciebie bo za wszsytko trzeba placic, a
    > nawet to nie zapewnia jakosci obslugi. Dobrze rozumuje?

    coś w tym rodzaju, z tym że ja nie rozumuję na zasadzie "chciałbym mieć
    konto w BPH ale jak będzie za drogie to pass" tylko raczej patrzę co mi
    potrzebne (bankomaty, przelewy, fundusze, kredyty, przelewy zagraniczne,
    płatności w internecie, płynne lokaty, ubezpieczenia, cokolwiek) a potem
    dobieram sobie zestaw optymalny, np. tu darmowe bankomaty, a tam fundusz
    akcji. I w tej formule BPH by się nie zmieścił chyba w żadnej kategorii (na
    obecnym rynku zawsze istnieje możliwość wybrania tańszego substytutu).

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 55. Data: 2004-07-20 22:11:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Carbo" <s...@p...onet.pl.onet> napisał w wiadomości
    ch.pl...

    > Nie bylo zadnej informacji? A to nie podpada pod zmiane regulaminy
    > swiadczenia uslugi?

    Oczywiście, że podpada. Stąd poszukiwania zacząłem od TOP. Ale nie
    znalazłem. Poszedłem do oddziału i tam personel przykładnie szukał z
    godzinę. W końcu ktoś sobie przypomniał, ze to w jakimś wewnętrznym okólniku
    było. Znaleźli kierownika sali, który miał odpowiednie uprawnienia w
    systemie i znaleźli. I to powód mojego zdenerwowania. Od tego czasu muszę
    jednak przeglądać wyciągi, bo nie mam pewności nigdy, kiedy mi coś znowu
    ubezpieczą. niby drobne kwoty, ale jednak.

    > Nie bede mowil nic o tym, bo mi nie wolno ;)

    A co tu mówić? To samo się rzuca w oczy.

  • 56. Data: 2004-07-20 22:33:09
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia wto, 20 lip 2004 at 20:49 GMT,
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > Czy kwota "opłata za SMS" pojawia się na wyciągu każdorazowo po
    > powiadomieniu? Tak się tylko pytam, bo 22gr to też zmiana salda... :)

    nie ZTCW to łącznie za cały miesiąc

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 57. Data: 2004-07-21 06:02:51
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A to tez to mam na ktoryms serwerze, ale trzeba wyzwalac recznie, wiec mi
    > sie nie chce :)

    Właśnie...
    A na sezamie idzie automatycznie i to w miarę często.
    Dlatego skłonny byłbym zapłacić tę złotówkę, gdyby tylko nie przychodziła taka
    kaszana, jak przychodzi.

    Jacek

  • 58. Data: 2004-08-02 20:08:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-18 23:11, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > - brak rozbicia blokad na poszczegolne transakcje

    To będzie :)

    > - beznadziejnie dzialajace powiadomienia mailowe (ostatnio w ogole nie
    > dzialaja)

    Zmiana salda u mnie działa czasami, reszta bez zastrzeżeń (chociaż
    szkoda, że nie są w 100% "on-line").

    > - generalnie powiadomienia sa beznadziejnie skonstruowane, projektowal
    > je ktos, kto w zyciu dobrego powiadomienia nie widzial

    Mógłbyś rozwinąć? Pytam jak najbardziej poważnie.

    > - nawigacja po Sezamie jest troche debilna (zeby podejzec liste
    > odpowiedzi na zgloszenia problemow, trzeba najpierw wejsc w zgloszenie
    > problemu, czy jakos tak)

    Prawdopodobnie będzie info mailem o odpowiedzi na problem.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 59. Data: 2004-08-02 20:45:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > To będzie :)

    To mowiles chyba juz ze dwa miesiace temu. ;-)

    > Zmiana salda u mnie działa czasami, reszta bez zastrzeżeń (chociaż
    > szkoda, że nie są w 100% "on-line").

    No wlasnie. Raz ich nie ma, innym razem sa, a czasami przychodza dwa na
    raz. Kompletnie nieprzewidywalne.

    > Mógłbyś rozwinąć? Pytam jak najbardziej poważnie.

    OK. Sensowne powiadomienie o zmianie salda powinno zawierac nastepujace
    informacje:
    - data i godzina,
    - rodzaj transakcji,
    - kwota transakcji,
    - saldo po transakcji,
    - jesli to karta, to przydaloby sie miejsce dokonania transakcji,
    - jesli to przelew to informacja do/od kogo, czyli nazwa kontrahenta,
    - jesli to cos innego, to informacja co to takiego (prowizje, odsetki,
    kasa na kwiaty dla kochanki prezesa itp.)

    Poniewaz system BePeHahahahahahowy jest calkowicie dowolnie dzialajacy,
    to czasami nie sposob sie zorientowac jakiej transakcji powiadomienie o
    zmianie salda dotyczy.

    No ale tak skonstrulowane powiadomienie wystarczyloby za wszystkie 10
    kulawych powiadomien czastkowych, wiec z gory zakladam, ze BePeHahaha w
    zyciu czegos takiego nie zrobi. No bo palant od powiadomien nie dostalby
    przeciez premii od palanta przelozonego za zmniejszenie ilosci
    powiadomien. A prezes dostalby pewnie zawalu.

    > Prawdopodobnie będzie info mailem o odpowiedzi na problem.

    Pewnie do tego prawdopodobnie zrobia to w V kwartale. ;-P

    Bartol