  • 1. Data: 2004-07-18 13:21:57
    Temat: Przesylka $ z Polski do USA
    Od: "Chalabala" <s...@p...onet.pl>

    W jaki sposob najlepiej tzn. najtaniej i najbezpieczniej przeslac dolary na
    zagraniczne konto ?

  • 2. Data: 2004-07-18 16:30:53
    Temat: Re: Przesylka $ z Polski do USA
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Chalabala <s...@p...onet.pl> wrote:
    > W jaki sposob najlepiej tzn. najtaniej i najbezpieczniej przeslac dolary na
    > zagraniczne konto ?

    Wszystko zależy jakiego rzędu kwota.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-07-18 16:38:04
    Od: "Chalabala" <s...@p...onet.pl>

    1.000 $ (tysiąc dolarów)

    I w takim wypadku jaki jest czas jej realizacji.

  • 4. Data: 2004-07-18 17:20:51
    Od: "Chalabala" <s...@p...onet.pl>

    Czy jest mozliwosc dokonania przelewu za granice z rachunku dewizowego (waluta
    na rahucnku i w danym kraju to USD).

  • 5. Data: 2004-07-18 18:02:07
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Chalabala wrote:
    > W jaki sposob najlepiej tzn. najtaniej i najbezpieczniej przeslac dolary
    na
    > zagraniczne konto ?

    Moze Westernunion?

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 6. Data: 2004-07-18 18:10:36
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Snoopy <s...@a...pl> wrote:

    > Moze Westernunion?

    Pytanie nie było "jak najdrożej" ale wprost przeciwnie.

  • 7. Data: 2004-07-18 18:15:29
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Chalabala <s...@p...onet.pl> wrote:
    > 1.000 $ (tysiąc dolarów)
    >
    > I w takim wypadku jaki jest czas jej realizacji.

    Jak z Multibanku puścisz przelew (można przez Internet) to nie
    wypadnie najgorzej. Ale dokładnie ile to wypadnie to już musiałbyś
    podać w jakim banku amerykańskim ma się znaleźć, a nawet rodzaj konta
    tamże. Czas w granicach kilku dni.

  • 8. Data: 2004-07-18 19:00:04
    Od: "Chalabala" <s...@p...onet.pl>

    hehe, a moze orientowalby sie ktos jak by to wygladalo : przelew z konta
    dewizowego/walutowego z PKO s.a. w wspomnianej walucie(USD) ?

  • 9. Data: 2004-07-19 11:11:09
    Od: "Mirek" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chalabala" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W jaki sposob najlepiej tzn. najtaniej i najbezpieczniej przeslac dolary
    na
    > zagraniczne konto ?

    a ja wysylam przez moneybookers.com, przelew kosztuje mnie ok 0,5$ a przelew
    z moneybookers na konto w USA ok 5$
    pozdrawiam
    Mirek