  • 1. Data: 2004-07-18 14:39:47
    Temat: Umowa o pożyczkę - pytanko
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Ello,

    Mam umowę o pożyczkę na Eurokoncie w banku PEKAO SA. Wlasciwie miałam - mam
    ją prolongowaną na następne 12 mcy jedynie w celu spłaty debetu. I teraz
    pytania:-)
    Limit pożyczki wynosił 4000zl. Nie był wykorzystany do końca i stan konta w
    tej chwili wynosi -3700zl. Aneks, który otrzymałam z banku mówi "Bank będzie
    obnizał limit pozyczki o następujące kwoty - 11 rat po 330 i 1 ostatnia rata
    w wys 370zl w następujący sposób: termin-dostępny limit
    od 01.07.2004 do 31.07.2004 - 4000zl
    od 1.08.2004 do 31.08.2004 - 3670zl
    itd nastepnie pojawia się zdanie "począwszy od sierpnia 2004"

    I tu sie zamotałam wiec mam 2 pytanka:-)
    1. czy dobrze rozumuję, że pierwszej, tej lipcowej raty nie muszę płacić
    skoro w tej chwili mój stan konta wynosi -3700 a do końca lipca mam dostępny
    limit -4000?
    2. czy w sierpniu mam zapłacić pełną ratę 330zl co sprawi ze stan mego
    zadluzenia zmiejszy sie do kwoty 3370zl + opłaty bankowe? czy mam wpłacić
    tak aby na koniec mca na koncie nie był przeroczony ów wyznaczony przez bank
    limit czyli 3670zl?

    Z góry dzięki bo się zamotałam:-)

    HaNkA