  • 11. Data: 2021-09-10 08:49:39
    Temat: Re: AliorKantor...no nie, tego już za wiele! Przenoszę się do AIONu
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Thursday, September 9, 2021 at 5:02:06 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:

    > Ja ustawiłem 1M - to przez www, dla apki można max. 50k.
    Nie pozwolił na 1MPLN przez WWWW, powiedział, że max 50kPLN.

    > A co do niemożności zmiany to OP zapewne wpadł w pułapkę AJAXa - żeby podnieść
    limit pojedynczej transakcji i żeby nie wyskakiwało na czerwono "Kwota nie powinna
    być wyższa niż 1 000 000,00" (od kiedy to "nie powinna" oznacza zabronienie?) to
    najpierw trzeba zmienić w polu "limit dzienny".

    Ale rzeczywiście się udało.
    Dzięki!

  • 12. Data: 2021-09-10 08:54:04
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Friday, September 10, 2021 at 8:49:40 AM UTC+2, witrak() wrote:

    > Nie pozwolił na 1MPLN przez WWWW, powiedział, że max 50kPLN.

    Nie, to ja się rąbnąłem. Ale zadowoliłem się w końcu limitem pół bańki ;-)

    witrak()

  • 13. Data: 2021-09-10 09:14:27
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2021-09-10 o 08:49, witrak() pisze:

    > Nie pozwolił na 1MPLN przez WWWW, powiedział, że max 50kPLN.

    Na www u mnie limit jest wielokrotnie wyższy.

    A propos 50k - w Millenium mnie to irytuje, że to maksymalny limit
    dzienny dla www. Faktycznie używanie kantoru z takim limitem byłoby
    nonsensowne.