-
Wyniki spółek giełdowych II kw. 2012
... uwzględnienia w wynikach wpływów z planowanej sprzedaży grupy Onet. Słaba kondycja rynku reklamy telewizyjnej spowodowała obniżenie perspektyw dla tego sektora. Sektor ... mamy do czynienia obecnie. Podsumowanie W wynikach finansowych spółek za II kwartał 2012 r. widoczne są oznaki spowolnienia gospodarczego. Jednakże większość spółek notowanych na ...
-
Euro 2012 w Polsce: boom w gospodarce?
... 2012 to oczywiście ogromna szansa dla tych krajów na wieloletnie ożywienie gospodarcze. Ale ... istnieją i te, które dopiero powstają w głowach rzutkich przedsiębiorców. I oczywiście media, które będą informować, relacjonować i sprzedawać reklamy. Korzyści ogólne Organizacja mistrzostw Europy w piłce nożnej to dla Polski prawdziwa szansa na integrację ...
-
O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
... o niższych zarobkach są znacznie mniejsze. Ta część respondentów – pytana o reakcję na reklamy produktów finansowych – najczęściej nie potrafi wskazać jednoznacznej odpowiedzi (33 proc.). Z ... dystrybucji i perfekcyjna organizacja tego procesu – przekonuje. Informacje o badaiu Badanie przeprowadzono jesienią 2012 roku na grupie 4 tys. internatów w ...
-
Lokaty bankowe na Euro 2008
... & Zarabiasz" Banku Zachodniego WBK. Z mistrzostwami łączy go tylko sposób jego reklamy, silnie nawiązujący do mistrzostw. Wykorzystano w nim wizerunek selekcjonera polskiej reprezentacji - ... Są to: Allianz Subfundusz Budownictwo 2012, KBC Polska 2012 FIZ oraz UniFundusze Subfundusz UniAkcje: Mistrzostwa Europy 2012. Fundusze te mają inwestować w te ...
-
Debiut Reklamofon.pl SA na NewConnect
... Od 2012 roku spółka oferuje m.in. usługę click2call, czyli nawiązanie połączenia telefonicznego z firmą bezpośrednio z jej strony internetowej. Do końca 2012 roku planowane jest uruchomienie pełnego pakietu usług telekomunikacyjnych dla sektora MŚP. Od czerwca 2012 roku spółka posiada także w swojej ofercie możliwość umieszczenia reklamy w sieciach ...
-
Pożyczki gotówkowe: coraz więcej chętnych
... reklamy, ale i liczne oferty oraz promocje. Banki kuszą coraz bardziej, a Polacy coraz bardziej dają się uwodzić. ... analiz nadzoru wynika, że na skutek „czyszczenia bilansów” stan kredytów zmniejszył się w 2011 r. o 4,7 mld zł, a w 2012 r. jeszcze bardziej, bo o 5,3 mld zł. Wyprowadzenie poza bilans złych kredytów i poprawa polityki kredytowej banków ...
-
Debiut Telecom Media SA na NewConnect
... 2012 roku, do grona emitentów alternatywnego parkietu warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych dołączyła spółka Telecom Media SA. To 18 tegoroczny debiut oraz 367 spółka, którą zanotowano na NewConnect. O emitencie Działalność operacyjna Grupy zlokalizowana jest w czterech spółkach. W segmencie reklamy ... infrastrukturę i sieć reklamy mobilnej, ...
-
Cash back w natarciu. Bankomaty w odwrocie
... 2006 r., a dla posiadaczy kart MasterCarda od wiosny 2008 r., ale prawdopodobnie reklamy wielu osobom dopiero uświadomią jej istnienie. Usługa cash back, to wypłata gotówki w sklepach, ... W zeszłym roku pojawiło się jedynie 236 nowych maszyn. Dla porównania w 2011 i 2012 przybywało rocznie po ponad tysiąc bankomatów. Zachodzące na rynku zmiany mogą ...
-
Wraca moda na kredyty konsumpcyjne
... reklamy pożyczek, przybywa promocji i kampanii telewizyjnych. Z takim zapałem banki nie manifestowały chęci finansowania konsumpcji od trzech ... co piąty bank w ostatnim raporcie NBP na temat „Sytuacji na rynku kredytowym w III kwartale 2012 r.”. A tracić klientów tym bardziej żal, że – jak wynika ze wspomnianego raportu – większość banków spodziewa ...
-
Grupa Nokaut SA na GPW
... 2012 roku, do grona emitentów warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych dołączył kolejny ... automatyczną reklamę produktów sklepu internetowego w Nokaut.pl. Trzecim źródłem przychodów Emitenta jest sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni oraz pośredni). O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): PO/publiczna sprzedaż Wartość ...
-
Debiut Cloud Technologies SA na NewConnect
... 2012 roku, do grona emitentów alternatywnego parkietu warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych ... zarządzania treścią w Internecie. W szczególności spółka jest też dostawcą rozwiązań przeznaczonych dla rynku reklamy internetowej. Spółka jest operatorem serwisów internetowych i e-usług przeznaczonych dla różnych segmentów rynku, dywersyfikując ...
-
Kredyty konsumenckie pod lupą UOKiK
... - to efekty działań Prezes UOKiK w związku z nieprzestrzeganiem przepisów m.in. ustawy o kredycie konsumenckim. Zbadano wzorce umowne oraz reklamy pożyczek. Kontrola została przeprowadzona od marca do listopada 2012 roku. Została podzielona na dwa etapy – pierwszy dotyczył analizy wzorców umownych, a drugi reklam w prasie oraz na ...
-
Debiut EXAMOBILE SA na NewConnect
... 2012 roku, do grona emitentów alternatywnego parkietu warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych dołączyła ... aplikacje dedykowane dla klientów biznesowych. Pozostałe obszary działalności Emitenta to: usługi z zakresu IT i reklamy on-line, kompleksowe rozwiązania bazujące na technologiach IT, w tym w szczególności mobilnych, dystrybucja sprzętu IT ...
-
Media społecznościowe u progu hossy?
... w 2012 r., akcje Facebooka znalazły się w głębokiej defensywie, schodząc z blisko 40 USD do poniżej 20 USD. Inny ... Można to jednak traktować także jako czynnik ryzyka. Facebook ma problem z dywersyfikacją źródeł przychodów – reklamy, głównie na urządzenia mobilne stanowią coraz większą część przychodów kosztem płatności od użytkowników. Trzeba ...
-
Jest nowa ustawa o kredycie hipotecznym. Sprawdź, co zmienia
... może zwiększyć raty. Mam tu na myśli niskie stopy procentowe. W 2012 r. główna stopa referencyjna wynosiła 4,75 proc., obecnie – 1,5 proc. Z naszej analizy ... widocznie, czytelnie i słyszalnie jak inne informacje dotyczące kosztów kredytu. Pozostałe reklamy kredytu konsumenckiego będą natomiast musiały zawierać informację o wysokości RRSO również ...
-
Kredyty konsumenckie w Internecie pod lupą
... dalszego dochodzenia. Stwierdzono następujące zasadnicze problemy: Braki w zakresie informacji w reklamach kredytu konsumenckiego: reklamy na 258 stronach internetowych (46% stron poddanych kontroli) nie zawierają wszystkich standardowych ... organy egzekwowania prawa powinny złożyć Komisji Europejskiej sprawozdanie z podjętych działań do jesieni 2012 ...
-
Polacy mają zaufanie do banków
... Rynków Finansowych Ernst & Young. – W deklaracjach klientów zwraca uwagę także niewielkie zaufanie do reklamy tradycyjnej. Z perspektywy banków warto zatem rozważyć nie tyle sens inwestowania ... – komentuje Anna Kowal. Informacje o badaniu Firma doradcza Ernst & Young w marcu 2012 roku już po raz drugi przeprowadziła Światowe Badanie Klientów Banków ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klienta?
... korzystać. Cinkciarz jako pierwszy rozpoczął kampanię reklamową w polskiej telewizji i to z dużym impetem, ponieważ jego reklamy były widoczne w najlepszym czasie antenowym podczas euro 2012. Niedługo później zaczęto również pokazywać reklamy Trejdoo. Cinkciarz wszedł też do kina, gdzie projekcja reklam cechuje się prawie 100% odbiorem ...
-
Najlepsza lokata: jak ją znaleźć?
... możemy dojść do wniosku, że to forma obecnie całkowicie nieopłacalna. Jesienią 2012 r., a więc zaledwie dwa lata temu, według wyliczeń Narodowego Banku Polskiego średnie ... , gdzie możemy liczyć na większe korzyści. Druga to kierowanie się oddziaływaniem reklamy. Więcej klientów trafia do tych banków, które akurat prowadzą bardziej intensywną ...
-
Debiut CDA na NewConnect
... ). Historia i działalność Emitenta Początki serwisu CDA.pl sięgają 2004 roku. W kwietniu 2012 r. powołano spółkę CwMedia sp. z o.o. sp. k. (poprzednik prawny Emitenta), której ... sprzedaży reklam przy materiałach pochodzących od zweryfikowanych użytkowników i partnerów (reklamy emitowane w modelu aVOD w sekcji CDA Premium Free). Odejście od współpracy ...
-
38% Polaków omija usługi bankowe
... . Produkty i usługi oferowane przez banki wydają się nam wszechobecne. Zewsząd docierają do nas reklamy zachęcające do założenia konta, lokaty, czy wzięcia kredytu. Wydawałoby się, że ... nie posiadało konta bankowego. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos w marcu 2012 roku, w Polsce aż 38 proc. konsumentów w ogóle nie korzysta z produktów ...
-
Polacy a parabanki
... badanie zostało przeprowadzone na zlecenie UOKiK przez TNS Polska w dniach 2 - 5 sierpnia 2012 roku. Jego celem była diagnoza stanu wiedzy i opinii Polaków na temat ... np. dla rozstrzygnięć nakazujących zaprzestania stosowania określonej praktyki albo wycofania reklamy, która narusza zbiorowe interesy konsumentów. Pomoc Zachęcamy do zapoznania się ...
-
Kredyt na Święta = odsetki + kosztowne ubezpieczenie
... , bo zazwyczaj pożyczane na święta kwoty, nie należały do wysokich. Wyjątkiem był 2012 r., gdy kredyty konsumpcyjne nie zyskały, ani na liczbie ani na wartości. Banki ... Większość tych ofert nie wydaje się już tak kusząca jak mogłyby na to wskazywać reklamy. Warto, więc pamiętać, że ostateczna cena zależy od klienta. Jeśli w BIK-u widnieje dobra ...
-
Gorsza sytuacja na rynku nieruchomości
... producentów materiałów budowlanych, funduszy inwestycyjnych, ale również mediów żyjących z reklamy, większej sprzedaży i oglądalności. Problem jak widać dotyczy wszystkich, również ... idzie spadną ich ceny; Poprawi się infrastruktura (również dzięki inwestycjom na Euro 2012), co zwiększy popyt na domy i osiedla budowane poza miastem. W dalszej ...
-
Kredyty hipoteczne: Nordea i ING liderami sprzedaży
... już w BOŚ nie zmieniły się wcale, a w BPH stopniały. Weź kredyt – zachęcają liczne reklamy. Ale czy na pewno w każdej takiej kampanii chodzi o zwiększenie sprzedaży pożyczek ... Bank i Millennium. W BOŚ pula kredytów nie zmieniła się, a w BPH spadła. Plany na 2012 Jak zapowiada się ten rok? Z informacji uzyskanych przez Komisję Nadzoru Finansowego ...
-
Notowania złota na stałym poziomie
... (w listopadzie 2011 roku) dotarły w okolice 1800 dolarów za uncję. Następne odbicie z lutego 2012 roku było słabsze, a kolejnego wciąż nie widać. W połowie maja tego roku ceny ... , z usług której korzystamy. Mimo rozgłosu wokół afery Amber Gold, wciąż można natknąć się na reklamy kuszące krociowymi zyskami. Lepiej omijać je z daleka, a na inwestycję ...
-
Kredyty konsumpcyjne w natarciu
... do banku, któremu ufa Jak wynika z badań TNS, jednak to nie reklamy decydują o wyborze kredytodawcy. Na pierwszym miejscu znalazło się zaufanie do marki (35 ... 5 proc. dla kredytów z lat 2008 i 2009 do 2,3 proc. dla akcji kredytowej z roku 2012. Z kolei kredyty ratalne, których sprzedaż w latach 2009 i 2010 rosła, obniżyły swą szkodowość z 3,9 proc. ...
-
Comperia.pl na Głównym Rynku GPW
... z rynkiem internetowej reklamy efektywnościowej. Spółka osiąga również przychody z umieszczania na swoich portalach reklam wizerunkowych instytucji finansowych. Portale prowadzone przez Spółkę cieszą się bardzo dużą popularnością. W 2010 roku liczba odwiedzin portali prowadzonych przez Spółkę wyniosła 2,3 mln, w 2011 roku 4,3 mln, a w 2012 roku ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klientów?
... się na nią największe serwisy, które bardzo często zamieszczają swoje reklamy w tzw. „prime time”, czyli najdroższym i cieszącym się największą popularnością paśmie ... zainteresowane działalnością kantorów internetowych. Jego obecność podczas przerw w meczach euro 2012 sprawiła, że Polacy zapamiętali zarówno nazwę, jak i logo serwisu. Niestety, ...
-
Chwilówki już nie na cenzurowanym?
... , prezes Fundacji „Mercatus Et Civis”, były wiceprezes UOKiK, wspomnieć należy trzy duże kontrole, przeprowadzone przez urząd. W 2012 r. skontrolowano szeroko rynek consumer finance, a w 2013 r. poddano kontroli reklamy firm pożyczkowych i zasady ustalania opłat za usługi firm. To wtedy urząd sformułował wniosek o potrzebie limitowania kosztów ...