-
Bankowość online: błąd banku może odstraszyć klienta
... nieufność, jaką wzbudzał wśród klientów brak rzeczywistych oddziałów, do których w razie potrzeby można się udać. Teraz, mimo że użytkownicy sprawniej poruszają się w sieci i ... , podobnie jak na rynku karcianym pojawi się maksymalny limit – udział własny klienta. Wszystko ze względu na trwający wyścig pomiędzy złodziejami, a bankami. Instytucje ...
-
Bankowość internetowa: wymagania klienta cyfrowego
... uwagę, że za 5 lat ponad trzy czwarte Polaków będzie „cyfrowych”, każda instytucja finansowa powinna już teraz uważnie analizować ich zachowania, potrzeby i preferencje – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w zakresie strategii i operacji w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Cyfrowi konsumenci chcieliby korzystać ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
... zaangażowaniem i szczegółowo omówił ofertę kredytu obrotowego. Spokojnym i wyważonym tonem przedstawił warunki jego uzyskania. Profesjonalne podejście i zorientowanie na potrzeby klienta, mimo niespełniania wymagań dotyczących minimum prowadzenia działalności gospodarczej. Doradca mówił jasnym i zrozumiałym językiem. Skupił całą swoją uwagę na mnie ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... zorientowane na realne potrzeby klienta. Doświadczenie klienta rodzi się z emocji, a ich nie da się oszukać. Specyfika sektora - Sektor bankowy to jeden z czterech zbadanych przez nas rynków – podkreśla Agnieszka Chrostowska, Shopping Experience Expert firmie Branch Brothers (Upright Group). - Pod względem doświadczenia klienta znalazł się pomiędzy ...
-
Czy bankowość internetowa i mobilna nam wystarczy?
... dzięki czemu większość usług bankowych mogłaby być świadczona tylko za pomocą aplikacji; Klientocentryczność, czyli zaprojektowanie programu tak, aby spełniał on potrzeby klienta, zapewniając mu wygodę oraz użyteczność, a nie jedynie sprzedawanie usług; Personalizację, w sposób umożliwiający użytkownikowi zachowanie pełnej kontroli nad interakcjami ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... miły oraz uprzejmy sposób pytali, jak mogą pomóc (97,5%). Chcąc rozpoznać potrzeby klienta, pracownicy z reguły, w odczuciu wysłanników INTERNATIONAL SERVICE CHECK, zadawali wystarczającą ... emeryturę wypadli najsłabiej. Tylko 69,2% doradców próbowało w ogóle rozpoznać potrzeby klienta, a 85,9% starało się znaleźć i dopasować ofertę do jego wymagań. ...
-
Usługi bankowe. Czego chcą smart klienci?
... 100% online - usługa świadczona jest bez wizyty w placówce bankowej, bez potrzeby wychodzenia z domu i bez wizyty kuriera z umową. Szybka decyzja – poza ... – wyjaśnia Tomasz Głodowski. Przyjęcie optyki klienta Dla spełnienia powyższych wymagań konsumentów, istotny jest warunek przyjęcia optyki klienta, co pozwoli na lepsze dostosowywanie się ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny
... zawiera tabela 3. Pierwszy badany zakres tematyczny to zapytanie o wymagania banku wobec klienta. Uzyskane wyniki wskazują, że około 1/8 badanych doradców podała Tajemniczym ... Tylko 11,1% doradców dokładnie opisało taką procedurę z naciskiem na rozwiązanie problemu klienta, 35,6% opisało ją pobieżnie, a w 53,3% przypadków nie opisało jej ...
-
Firmy pożyczkowe: czy pandemia zatrzyma digitalizację?
... sobie. Na początku każdej decyzji i każdego procesu cyfryzacji powinny stać potrzeby klienta, a te podczas pandemii będą dynamicznie się zmieniać. Dlatego tak ważna jest ... wygrywać te instytucje, które będą traktować klienta indywidualnie, konstruować spersonalizowane oferty pod jego potrzeby, a przede wszystkim zapewniać mu szybki i prosty proces ...
-
Kredyt we frankach na 6 mln zł - przedsiębiorca wygrywa z Alior Bank
... poza prowadzoną działalnością gospodarczą, ale wykorzystali go na jej potrzeby. W skali kraju liczba przedsiębiorców decydujących się na sprawę w sądzie w ... proponując określone rozwiązania (jednocześnie wskazując, że są one jedynymi dostępnymi dla klienta), stawia swojego kontrahenta w szczególnie trudnej pozycji. W sprawie znaczące było także ...
-
Zamożni Polacy i ich sposoby oszczędzania
... lektura najnowszego raportu Deutsche Bank - "Portret zamożnego Polaka – Klienta Premium". Zobaczmy, jak oszczędzają najzamożniejsi z nas. ... potrzeby związane z pomnażaniem kapitału będą intensywnie rosnąć. Zamożni są zachowawczy, choć to się nie opłaca Jak pokazało badanie wykonane na potrzeby raportu Deutsche Bank „Portret zamożnego Polaka – Klienta ...
-
3 wątpliwości, których nie rozwiewa ustawa o dystrybucji ubezpieczeń
... najlepsza dla klienta? I czy w przypadku, gdy żadna z opcji nie odpowiada w 100 proc. potrzebom klienta, powinno się zaproponować inną u innego sprzedawcy? Polisy grupowe bez indywidualnego podejścia do każdego ubezpieczonego Podobne wątpliwości budzą w tej kwestii polisy grupowe. Skoro polisa powinna odpowiadać na potrzeby klienta, to czy ...
-
Ocena ryzyka w faktoringu
... odbiór towaru. - Często kluczową rolę odgrywają informacje pozyskane od samego klienta na temat prowadzonego przez niego biznesu oraz charakteru współpracy z odbiorcami - ... trwania umowy ewoluuje. - Faktor musi czasami bardzo szybko reagować na potrzeby klienta i jednocześnie nieustannie czuwać nad wszystkimi zmianami – mówi analityk BRE Faktoring ...
-
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
... w mediach społecznościowych. Wszystko po to, aby lepiej zrozumieć potrzeby klientów i proponować im dokładnie to, czego oczekują. Rozwiązania jutra Według Macieja Korzeniowskiego to właśnie AI (sztuczna inteligencja) zdecyduje o poprawie jakości obsługi klienta bankowego w Polsce – dzięki wyeliminowaniu nieproduktywnych i nużących zadań, doradca ...
-
Faktoring: prawdy i mity
... działalności – nie ma już potrzeby zatrudniania pracownika wyłącznie do spraw związanych z kontrolą terminowości spłat odbiorców, tudzież do kontaktów z kontrahentami. Delegowanie tych obowiązków na faktora to bardzo często korzyść podwójna. Po pierwsze, za rozbudowaną opiekę nad kontem klienta faktorzy nie pobierają dodatkowych opłat ...
-
Produkty bankowe dla studentów
... ostatnich latach w bankowej ofercie dla studentów pokazują, że banki starają się poznać potrzeby tego segmentu rynku i bardziej lub mniej elastycznie na nie odpowiadać. Trend ... wynikające z uprawiania sportów ekstremalnych. Klepanie po plecach Aby dotrzeć do młodego klienta, banki decydują się nieraz na dość nietypowe działania. Należy przyznać, że w ...
-
Czyszczenie historii BIK to fikcja?
... osobiście w Warszawie w biurze obsługi klienta BIK przy ul. Postępu 17A lub drogą pocztową po wysłaniu odpowiedniego wniosku. - W razie potrzeby oferujemy pomoc w jego zamówieniu. ... częściej po prostu oparte na wzorcach, gdzie tylko zmieniane są dane klienta. Tymczasem, jak można wywnioskować z internetowych dyskusji, wiele osób sięga po zewnętrzną ...
-
Geolokalizacja w usługach bankowych
... do spadku satysfakcji klienta, a w rezultacie doprowadzić do jego rezygnacji z usługi. - „Banki muszą pamiętać, że bardzo trudno jest przekonać klienta, który już raz ... już odwrotu. „Dzięki funkcjom geolokalizacyjnym banki będą w stanie odpowiadać na potrzeby klientów w sposób dużo bardziej precyzyjny” - podsumowuje Zbigniew Szczerbetka - „Chcąc ...
-
Gdzie po fundusze?
... i aktywne niż placówki bankowe, zakładają aktywną sprzedaż i docieranie do potencjalnego klienta, który nie zawsze przyjdzie do banku, aby otworzyć rejestr w funduszu ... tych oszczędności, które w założeniu miały zasilić emeryturę, by sfinansować jakieś bieżące potrzeby. Okazuje się, że wysoka płynność środków ulokowanych w funduszach może być czasem ...
-
Reklama produktów finansowych: obietnice bez pokrycia?
... od potrzeb i sytuacji klienta. „Na polskim rynku w każdej kategorii produktów finansowych klient może wybierać z setek ofert. W rzeczywistości każda z nich może być najlepszą i najbardziej optymalną dla konkretnego klienta. Ale żeby się o tym przekonać, trzeba dokładnie poznać potrzeby, możliwości oraz oczekiwania klienta i zestawić je z ofertą ...
-
Czy oferta banków jest wszechstronna?
... proponowana przez banki zaspokaja w pełni potrzeby klientów. Każdy bank z pewnością chciałby umieć zaspokoić wszystkie finansowe potrzeby swoich klientów. Choć wiele instytucji ... chodzi tu tyle o warunki cenowe, co o indywidualne podejście do nietypowego klienta. Weźmy pod uwagę choćby źródła dochodów potencjalnych kredytobiorców. Z zaakceptowaniem ...
-
Bank Pekao SA: Eurokonto połączone z PeoPay
... , przelewać, wypłacać pieniądze używając swojego konta bankowego, bez potrzeby korzystania z karty. Użytkownicy aplikacji PeoPay mogą płacić mobilnie między innymi na stacjach ... - Jesteśmy przekonani, że wprowadzone zmiany, czyli podpięcie aplikacji do rachunku bankowego klienta oraz zwiększenie ilości miejsc, gdzie akceptowane są płatności mobilne ...
-
Ubezpieczenia w banku coraz popularniejsze
... przewagą, jaką mają banki nad innymi kanałami sprzedaży ubezpieczeń jest bliski kontakt klienta z doradcą. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez firmę doradczą Ernst & Young. Wynika z ... oczekują, że doradca bankowy, na co dzień ich obsługujący i znający ich potrzeby oraz plany życiowe, będzie mógł zaproponować optymalne dla nich rozwiązanie. ...
-
Ranking internetowych kont osobistych - jesień 2014
... internetowych kont osobistych. Które konto jest najkorzystniejsze dla aktywnego klienta? Zapraszamy do lektury! Wiosenna edycja rankingu internetowych kont osobistych opublikowana ... konto i wydana do niego karta debetowa są bezpłatne bez potrzeby spełnienia dodatkowych warunków jednym punktem premiowaliśmy brak opłat za: użytkowanie karty debetowej ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki OEX
... obejmujące obszary technologii, marketingu oraz fulfillment. W segmencie Back office i obsługi klienta, główne usługi to rejestrowanie, porządkowanie i procesowanie dokumentów. Efektem są ... wyższy niż średnia sektora na poziomie 83% i wynikający głównie z potrzeby finansowania akwizycji w 2017 roku. Ocena: 2,5 Silna marka / rozpoznawalny produkt / ...
-
Klienci banków potrzebują najlepszych doświadczeń konsumenckich
Dbałość o klienta i odpowiadanie na jego potrzeby to dziś niezbędny element budowania przewagi konkurencyjnej. W obliczu nadchodzącego wdrożenia dyrektywy PSD2, która pozwoli wejść do branży cyfrowym „graczom”, rodzime ...
-
Rynek produktów strukturyzowanych w Polsce - trendy 2008
... bezpiecznych form inwestowania. Instytucje finansowe szybko odpowiedziały na potrzeby rynku, oferując szeroką gamę lokat strukturyzowanych, spełniających kryteria ... to emitent lokaty strukturyzowanej). Znacznie mniej czasochłonne (a więc i tańsze dla klienta) jest również dobieranie spółek czy instrumentów do koszyka. Noble Bank zaoferował ...
-
Rachunek i linia kredytowa dla firm od Toyota Bank
... rodzaju nieprzewidzianymi sytuacjami. W odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców, Toyota Bank oferuje rachunek firmowy, który poza podstawową obsługą finansową, daje możliwość otrzymania limitu kredytowego. Przyznawany jest on indywidualnie po 3-miesięcznej analizie obrotów realizowanych na koncie klienta. Linia kredytowa jest dostępna w każdej ...
-
Jak ograniczyć ryzyko walutowe?
... jest dla przedsiębiorstwa korzystny, nie ma potrzeby zabezpieczania się w dłuższym okresie. O tym oczywistym fakcie partner przedsiębiorstwa, (w domyśle – bank) może od czasu do czasu „zapomnieć”, gdyż cechą jego działalności jest nastawienie na konkretny produkt, a rzeczywiste potrzeby klienta mogą znaleźć się na drugim miejscu. Zabezpieczając ...
-
Produkty finansowe dla kobiet
... coraz bardziej wyszukanych metod zdobycia klienta. Tworzą coraz wymyślniejsze produkty finansowe, aby następnie dobrze je zareklamować. ... w przekazie informację o produkcie, a przy okazji zaprezentować się jako bank nowatorski, dostrzegający potrzeby poszczególnych grup klientów. To kosztuje, a znaczną część kosztów przerzuca się na klientów ...
-
Faktoring coraz popularniejszy w Polsce
... niejako wbudowane przejęcie ryzyka niewypłacalności kontrahentów w umowę faktoringową. Decyzja o wyborze odpowiedniego modelu produktu powinna polegać na znalezieniu oferty, która spełni potrzeby klienta w postaci przejęcia ryzyka niewypłacalności odbiorców oraz ich finansowania w sposób efektywny i najmniej ingerujący w biznes przedsiębiorcy.
-
Najlepsze produkty oszczędnościowe VII-VIII 2011
... w ofercie dużych instytucji w stosunku do elastycznie i szybko reagujących na potrzeby klientów mniejszych graczy rynkowych. LOKATY Dominującą grupą produktów oszczędnościowych ... lokat jednodniowych, w lipcu i sierpniu wyraźnie widać tendencję do pozyskania środków klienta na dłuższy okres. Dominowały lokaty na okres 3, 4 i 6 miesięcy, czyli ...
-
Produkty strukturyzowane szyte na miarę
... klientowi strukturę na życzenie. Ze względu na niższe koszty dla banku (brak potrzeby promocji inwestycji czy dystrybucji ulotek) istnieje duża szansa, że parametry ... jest forma prawna inwestycji – dywidendowy fundusz luksemburski. Wykorzystanie jej umożliwia zwiększenie zysku klienta, bo nie musi on płacić podatku od zysków kapitałowych. Szycie ...
-
Mikroprzedsiębiorcy a usługi finansowe
... naszą nową ofertę dla segmentu mikro, wcześniej szczegółowo poznać jego potrzeby – mówi Monika Szlosek, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Deutsche Bank PBC. – ... proc. małych firm. Znacznie rzadziej przedsiębiorcy ci korzystają z pomocy indywidualnego doradcy klienta (11 proc.) oraz call center (7 proc.). Tyle samo firm (7 proc.) ...
-
Bankowość internetowa: sukces i porażka
... Nie bez winy są tu również banki, którym w zdalnych kontaktach trudniej rozpoznać potrzeby własnych klientów i zaproponować odpowiedni dla nich w danej chwili produkt – zwraca uwagę socjolog ... , gdzie bank rozwija najbardziej cenne relacje z klientami. Ma możliwość poznania klienta oraz analizy jego potrzeb – dodaje Marcin Idzik. Dlatego banki nie ...