-
Bankowość online: błąd banku może odstraszyć klienta
... nieufność, jaką wzbudzał wśród klientów brak rzeczywistych oddziałów, do których w razie potrzeby można się udać. Teraz, mimo że użytkownicy sprawniej poruszają się w sieci i ... , podobnie jak na rynku karcianym pojawi się maksymalny limit – udział własny klienta. Wszystko ze względu na trwający wyścig pomiędzy złodziejami, a bankami. Instytucje ...
-
Bankowość internetowa: wymagania klienta cyfrowego
... uwagę, że za 5 lat ponad trzy czwarte Polaków będzie „cyfrowych”, każda instytucja finansowa powinna już teraz uważnie analizować ich zachowania, potrzeby i preferencje – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w zakresie strategii i operacji w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Cyfrowi konsumenci chcieliby korzystać ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
... zaangażowaniem i szczegółowo omówił ofertę kredytu obrotowego. Spokojnym i wyważonym tonem przedstawił warunki jego uzyskania. Profesjonalne podejście i zorientowanie na potrzeby klienta, mimo niespełniania wymagań dotyczących minimum prowadzenia działalności gospodarczej. Doradca mówił jasnym i zrozumiałym językiem. Skupił całą swoją uwagę na mnie ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... zorientowane na realne potrzeby klienta. Doświadczenie klienta rodzi się z emocji, a ich nie da się oszukać. Specyfika sektora - Sektor bankowy to jeden z czterech zbadanych przez nas rynków – podkreśla Agnieszka Chrostowska, Shopping Experience Expert firmie Branch Brothers (Upright Group). - Pod względem doświadczenia klienta znalazł się pomiędzy ...
-
Czy bankowość internetowa i mobilna nam wystarczy?
... dzięki czemu większość usług bankowych mogłaby być świadczona tylko za pomocą aplikacji; Klientocentryczność, czyli zaprojektowanie programu tak, aby spełniał on potrzeby klienta, zapewniając mu wygodę oraz użyteczność, a nie jedynie sprzedawanie usług; Personalizację, w sposób umożliwiający użytkownikowi zachowanie pełnej kontroli nad interakcjami ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... miły oraz uprzejmy sposób pytali, jak mogą pomóc (97,5%). Chcąc rozpoznać potrzeby klienta, pracownicy z reguły, w odczuciu wysłanników INTERNATIONAL SERVICE CHECK, zadawali wystarczającą ... emeryturę wypadli najsłabiej. Tylko 69,2% doradców próbowało w ogóle rozpoznać potrzeby klienta, a 85,9% starało się znaleźć i dopasować ofertę do jego wymagań. ...
-
Usługi bankowe. Czego chcą smart klienci?
... 100% online - usługa świadczona jest bez wizyty w placówce bankowej, bez potrzeby wychodzenia z domu i bez wizyty kuriera z umową. Szybka decyzja – poza ... – wyjaśnia Tomasz Głodowski. Przyjęcie optyki klienta Dla spełnienia powyższych wymagań konsumentów, istotny jest warunek przyjęcia optyki klienta, co pozwoli na lepsze dostosowywanie się ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny
... zawiera tabela 3. Pierwszy badany zakres tematyczny to zapytanie o wymagania banku wobec klienta. Uzyskane wyniki wskazują, że około 1/8 badanych doradców podała Tajemniczym ... Tylko 11,1% doradców dokładnie opisało taką procedurę z naciskiem na rozwiązanie problemu klienta, 35,6% opisało ją pobieżnie, a w 53,3% przypadków nie opisało jej ...
-
Firmy pożyczkowe: czy pandemia zatrzyma digitalizację?
... sobie. Na początku każdej decyzji i każdego procesu cyfryzacji powinny stać potrzeby klienta, a te podczas pandemii będą dynamicznie się zmieniać. Dlatego tak ważna jest ... wygrywać te instytucje, które będą traktować klienta indywidualnie, konstruować spersonalizowane oferty pod jego potrzeby, a przede wszystkim zapewniać mu szybki i prosty proces ...
-
Zamożni Polacy i ich sposoby oszczędzania
... lektura najnowszego raportu Deutsche Bank - "Portret zamożnego Polaka – Klienta Premium". Zobaczmy, jak oszczędzają najzamożniejsi z nas. ... potrzeby związane z pomnażaniem kapitału będą intensywnie rosnąć. Zamożni są zachowawczy, choć to się nie opłaca Jak pokazało badanie wykonane na potrzeby raportu Deutsche Bank „Portret zamożnego Polaka – Klienta ...
-
Kredyt we frankach na 6 mln zł - przedsiębiorca wygrywa z Alior Bank
... poza prowadzoną działalnością gospodarczą, ale wykorzystali go na jej potrzeby. W skali kraju liczba przedsiębiorców decydujących się na sprawę w sądzie w ... proponując określone rozwiązania (jednocześnie wskazując, że są one jedynymi dostępnymi dla klienta), stawia swojego kontrahenta w szczególnie trudnej pozycji. W sprawie znaczące było także ...
-
3 wątpliwości, których nie rozwiewa ustawa o dystrybucji ubezpieczeń
... najlepsza dla klienta? I czy w przypadku, gdy żadna z opcji nie odpowiada w 100 proc. potrzebom klienta, powinno się zaproponować inną u innego sprzedawcy? Polisy grupowe bez indywidualnego podejścia do każdego ubezpieczonego Podobne wątpliwości budzą w tej kwestii polisy grupowe. Skoro polisa powinna odpowiadać na potrzeby klienta, to czy ...
-
Ocena ryzyka w faktoringu
... odbiór towaru. - Często kluczową rolę odgrywają informacje pozyskane od samego klienta na temat prowadzonego przez niego biznesu oraz charakteru współpracy z odbiorcami - ... trwania umowy ewoluuje. - Faktor musi czasami bardzo szybko reagować na potrzeby klienta i jednocześnie nieustannie czuwać nad wszystkimi zmianami – mówi analityk BRE Faktoring ...
-
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
... w mediach społecznościowych. Wszystko po to, aby lepiej zrozumieć potrzeby klientów i proponować im dokładnie to, czego oczekują. Rozwiązania jutra Według Macieja Korzeniowskiego to właśnie AI (sztuczna inteligencja) zdecyduje o poprawie jakości obsługi klienta bankowego w Polsce – dzięki wyeliminowaniu nieproduktywnych i nużących zadań, doradca ...
-
Faktoring: prawdy i mity
... działalności – nie ma już potrzeby zatrudniania pracownika wyłącznie do spraw związanych z kontrolą terminowości spłat odbiorców, tudzież do kontaktów z kontrahentami. Delegowanie tych obowiązków na faktora to bardzo często korzyść podwójna. Po pierwsze, za rozbudowaną opiekę nad kontem klienta faktorzy nie pobierają dodatkowych opłat ...
-
Produkty bankowe dla studentów
... ostatnich latach w bankowej ofercie dla studentów pokazują, że banki starają się poznać potrzeby tego segmentu rynku i bardziej lub mniej elastycznie na nie odpowiadać. Trend ... wynikające z uprawiania sportów ekstremalnych. Klepanie po plecach Aby dotrzeć do młodego klienta, banki decydują się nieraz na dość nietypowe działania. Należy przyznać, że w ...
-
Czyszczenie historii BIK to fikcja?
... osobiście w Warszawie w biurze obsługi klienta BIK przy ul. Postępu 17A lub drogą pocztową po wysłaniu odpowiedniego wniosku. - W razie potrzeby oferujemy pomoc w jego zamówieniu. ... częściej po prostu oparte na wzorcach, gdzie tylko zmieniane są dane klienta. Tymczasem, jak można wywnioskować z internetowych dyskusji, wiele osób sięga po zewnętrzną ...
-
Geolokalizacja w usługach bankowych
... do spadku satysfakcji klienta, a w rezultacie doprowadzić do jego rezygnacji z usługi. - „Banki muszą pamiętać, że bardzo trudno jest przekonać klienta, który już raz ... już odwrotu. „Dzięki funkcjom geolokalizacyjnym banki będą w stanie odpowiadać na potrzeby klientów w sposób dużo bardziej precyzyjny” - podsumowuje Zbigniew Szczerbetka - „Chcąc ...
-
Gdzie po fundusze?
... i aktywne niż placówki bankowe, zakładają aktywną sprzedaż i docieranie do potencjalnego klienta, który nie zawsze przyjdzie do banku, aby otworzyć rejestr w funduszu ... tych oszczędności, które w założeniu miały zasilić emeryturę, by sfinansować jakieś bieżące potrzeby. Okazuje się, że wysoka płynność środków ulokowanych w funduszach może być czasem ...
-
Reklama produktów finansowych: obietnice bez pokrycia?
... od potrzeb i sytuacji klienta. „Na polskim rynku w każdej kategorii produktów finansowych klient może wybierać z setek ofert. W rzeczywistości każda z nich może być najlepszą i najbardziej optymalną dla konkretnego klienta. Ale żeby się o tym przekonać, trzeba dokładnie poznać potrzeby, możliwości oraz oczekiwania klienta i zestawić je z ofertą ...
-
Czy oferta banków jest wszechstronna?
... proponowana przez banki zaspokaja w pełni potrzeby klientów. Każdy bank z pewnością chciałby umieć zaspokoić wszystkie finansowe potrzeby swoich klientów. Choć wiele instytucji ... chodzi tu tyle o warunki cenowe, co o indywidualne podejście do nietypowego klienta. Weźmy pod uwagę choćby źródła dochodów potencjalnych kredytobiorców. Z zaakceptowaniem ...
-
Bank Pekao SA: Eurokonto połączone z PeoPay
... , przelewać, wypłacać pieniądze używając swojego konta bankowego, bez potrzeby korzystania z karty. Użytkownicy aplikacji PeoPay mogą płacić mobilnie między innymi na stacjach ... - Jesteśmy przekonani, że wprowadzone zmiany, czyli podpięcie aplikacji do rachunku bankowego klienta oraz zwiększenie ilości miejsc, gdzie akceptowane są płatności mobilne ...
-
Ranking lokat i kont oszczędnościowych. Przegląd możliwości dostępnych w październiku 2025
... zł do 2.000 zł, przy czym salda rachunków prowadzonych w walutach obcych na potrzeby promocji są przeliczane na złote po średnim kursie NBP z dnia ustalania stanu ... 6 mies. 1,90% - 3 mies. 10 000 EUR (na pojedynczą lokatę) 200 000 EUR (łączny limit na klienta) 3, 6 lub 12 miesięcy brak informacji Minimalna kwota 500 EUR. Dostępna dla obecnych ...
-
Ranking internetowych kont osobistych - jesień 2014
... internetowych kont osobistych. Które konto jest najkorzystniejsze dla aktywnego klienta? Zapraszamy do lektury! Wiosenna edycja rankingu internetowych kont osobistych opublikowana ... konto i wydana do niego karta debetowa są bezpłatne bez potrzeby spełnienia dodatkowych warunków jednym punktem premiowaliśmy brak opłat za: użytkowanie karty debetowej ...
-
Ubezpieczenia w banku coraz popularniejsze
... przewagą, jaką mają banki nad innymi kanałami sprzedaży ubezpieczeń jest bliski kontakt klienta z doradcą. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez firmę doradczą Ernst & Young. Wynika z ... oczekują, że doradca bankowy, na co dzień ich obsługujący i znający ich potrzeby oraz plany życiowe, będzie mógł zaproponować optymalne dla nich rozwiązanie. ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki OEX
... obejmujące obszary technologii, marketingu oraz fulfillment. W segmencie Back office i obsługi klienta, główne usługi to rejestrowanie, porządkowanie i procesowanie dokumentów. Efektem są ... wyższy niż średnia sektora na poziomie 83% i wynikający głównie z potrzeby finansowania akwizycji w 2017 roku. Ocena: 2,5 Silna marka / rozpoznawalny produkt / ...
-
Klienci banków potrzebują najlepszych doświadczeń konsumenckich
Dbałość o klienta i odpowiadanie na jego potrzeby to dziś niezbędny element budowania przewagi konkurencyjnej. W obliczu nadchodzącego wdrożenia dyrektywy PSD2, która pozwoli wejść do branży cyfrowym „graczom”, rodzime ...
-
Rynek produktów strukturyzowanych w Polsce - trendy 2008
... bezpiecznych form inwestowania. Instytucje finansowe szybko odpowiedziały na potrzeby rynku, oferując szeroką gamę lokat strukturyzowanych, spełniających kryteria ... to emitent lokaty strukturyzowanej). Znacznie mniej czasochłonne (a więc i tańsze dla klienta) jest również dobieranie spółek czy instrumentów do koszyka. Noble Bank zaoferował ...
-
Rachunek i linia kredytowa dla firm od Toyota Bank
... rodzaju nieprzewidzianymi sytuacjami. W odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców, Toyota Bank oferuje rachunek firmowy, który poza podstawową obsługą finansową, daje możliwość otrzymania limitu kredytowego. Przyznawany jest on indywidualnie po 3-miesięcznej analizie obrotów realizowanych na koncie klienta. Linia kredytowa jest dostępna w każdej ...
-
Jak ograniczyć ryzyko walutowe?
... jest dla przedsiębiorstwa korzystny, nie ma potrzeby zabezpieczania się w dłuższym okresie. O tym oczywistym fakcie partner przedsiębiorstwa, (w domyśle – bank) może od czasu do czasu „zapomnieć”, gdyż cechą jego działalności jest nastawienie na konkretny produkt, a rzeczywiste potrzeby klienta mogą znaleźć się na drugim miejscu. Zabezpieczając ...
-
Produkty finansowe dla kobiet
... coraz bardziej wyszukanych metod zdobycia klienta. Tworzą coraz wymyślniejsze produkty finansowe, aby następnie dobrze je zareklamować. ... w przekazie informację o produkcie, a przy okazji zaprezentować się jako bank nowatorski, dostrzegający potrzeby poszczególnych grup klientów. To kosztuje, a znaczną część kosztów przerzuca się na klientów ...
-
Mikroprzedsiębiorcy a usługi finansowe
... naszą nową ofertę dla segmentu mikro, wcześniej szczegółowo poznać jego potrzeby – mówi Monika Szlosek, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Deutsche Bank PBC. – ... proc. małych firm. Znacznie rzadziej przedsiębiorcy ci korzystają z pomocy indywidualnego doradcy klienta (11 proc.) oraz call center (7 proc.). Tyle samo firm (7 proc.) ...
-
Bankowość internetowa: sukces i porażka
... Nie bez winy są tu również banki, którym w zdalnych kontaktach trudniej rozpoznać potrzeby własnych klientów i zaproponować odpowiedni dla nich w danej chwili produkt – zwraca uwagę socjolog ... , gdzie bank rozwija najbardziej cenne relacje z klientami. Ma możliwość poznania klienta oraz analizy jego potrzeb – dodaje Marcin Idzik. Dlatego banki nie ...
-
Faktoring coraz popularniejszy w Polsce
... niejako wbudowane przejęcie ryzyka niewypłacalności kontrahentów w umowę faktoringową. Decyzja o wyborze odpowiedniego modelu produktu powinna polegać na znalezieniu oferty, która spełni potrzeby klienta w postaci przejęcia ryzyka niewypłacalności odbiorców oraz ich finansowania w sposób efektywny i najmniej ingerujący w biznes przedsiębiorcy.
-
Najlepsze produkty oszczędnościowe VII-VIII 2011
... w ofercie dużych instytucji w stosunku do elastycznie i szybko reagujących na potrzeby klientów mniejszych graczy rynkowych. LOKATY Dominującą grupą produktów oszczędnościowych ... lokat jednodniowych, w lipcu i sierpniu wyraźnie widać tendencję do pozyskania środków klienta na dłuższy okres. Dominowały lokaty na okres 3, 4 i 6 miesięcy, czyli ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?