  • 1. Data: 2003-11-06 08:14:19
    Temat: zwrot ubezpieczenia kredytu?
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    przez kilka miesięcy - do czasu założenia KW - ubezpieczałem kredyt.

    Czy jeśli mam już KW i bank ustanowił hipotekę na moim mieszkaniu, to
    mogę domagać się zwrotu kwoty, którą zapłaciłem za ubezpieczenie?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2003-11-06 09:58:55
    Temat: Re: zwrot ubezpieczenia kredytu?
    Od: "Luqas" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy jeśli mam już KW i bank ustanowił hipotekę na moim mieszkaniu, to
    > mogę domagać się zwrotu kwoty, którą zapłaciłem za ubezpieczenie?
    Z tego co mnie powiedzial doradca, to jak najbardziej.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2003-11-06 10:15:30
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Luqas" <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z tego co mnie powiedzial doradca, to jak najbardziej.

    A w jakim banku pytałeś?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 4. Data: 2003-11-06 10:31:40
    Od: "Expand" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Czy jeśli mam już KW i bank ustanowił hipotekę na moim mieszkaniu, to
    > mogę domagać się zwrotu kwoty, którą zapłaciłem za ubezpieczenie?

    Możesz domagać się zwrotu kwoty za ubezpieczenie od tego miesiąca, w którym
    miałeś wpis do hipoteki. Nadpłata za pozostałe miesiące jest do zwrotu.

  • 5. Data: 2003-11-06 10:44:39
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Expand" <a...@o...pl> napisał(a):

    > Możesz domagać się zwrotu kwoty za ubezpieczenie od tego
    > miesiąca, w którym miałeś wpis do hipoteki. Nadpłata za
    > pozostałe miesiące jest do zwrotu.

    Szkoda :( Czyl ite, które płaciłem wcześniej po prostu przepadły? Są
    czystym zarobkiem firmy ubezpieczeniowej...

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 6. Data: 2003-11-06 11:06:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wozik <w...@s...pl> wrote:
    > Szkoda :( Czyl ite, które płaciłem wcześniej po prostu przepadły? Są
    > czystym zarobkiem firmy ubezpieczeniowej...

    A jak myslales? Ze jak bedziesz jezdzil samochodem caly rok i ci go nie
    ukradna, to ci zwroca kase, ktora na poczatku roku zaplaciles? ;)

  • 7. Data: 2003-11-06 11:28:45
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisał(a):

    > A jak myslales? Ze jak bedziesz jezdzil samochodem caly rok i ci
    > go nie ukradna, to ci zwroca kase, ktora na poczatku roku
    > zaplaciles? ;)

    No, nie chciałbyś tak? ;-)

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 8. Data: 2003-11-06 12:11:35
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > No, nie chciałbyś tak? ;-)

    Wiesz, ja mogę taką firmę założyć (jeśli ukradną, wypłacam
    odszkodowanie, jeśli nie ukradną, zwracam składkę). Tylko roczna
    składka będzie spora - równowartość samochodu.

    (i nawet nie wezmę prowizji, starczą mi odsetki...)

    Wchodzisz?

  • 9. Data: 2003-11-06 15:13:34
    Od: kam <X...@X...plX>

    Expand wrote:
    > Możesz domagać się zwrotu kwoty za ubezpieczenie od tego miesiąca, w którym
    > miałeś wpis do hipoteki. Nadpłata za pozostałe miesiące jest do zwrotu.

    A masz na to jakąś podstawę prawną?

    KG

  • 10. Data: 2003-11-06 21:57:42
    Od: "Marcin Zwara" <m...@e...net.pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > A masz na to jakąś podstawę prawną?
    >
    > KG

    Kodeks Cywilny i Ustawa Ubezpieczeniowa.

    Pozdrawiam,

    Marcin