  • 1. Data: 2003-11-06 07:57:44
    Temat: Jak długo idą pieniądze z PKO BP do Inteligo?
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    Wczoraj o 16.30 wpłaciłem pieniądze w oddziale PKO BP na moje konto
    w Inteligo (miałem dokonać kilku płatności tego dnia).
    Jak do tej pory 8.50 nie ma pieniędzy na koncie w Inteligo.
    Płatności też nie są zrealizowane.
    Przecież to ten sam bank.
    Czy są jakieś przepisy określające czas przepływu pieniędzy z jednego
    konta na drugie w tym samym banku?

  • 2. Data: 2003-11-06 08:03:58
    Temat: Re: Jak długo idą pieniądze z PKO BP do Inteligo?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Przecież to ten sam bank.
    ===================
    Podobno ?;-) system PKO BP SA wciaz "widzi" Inteligo jak "obcy" bank. Taka
    przenajmniej informacje otrzymalem w jednym z oddzialow.
    Pozdrawiam i... cierpliwosci!
    PL

  • 3. Data: 2003-11-06 08:51:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Podobno ?;-) system PKO BP SA wciaz "widzi" Inteligo jak "obcy" bank. Taka
    > przenajmniej informacje otrzymalem w jednym z oddzialow.
    > Pozdrawiam i... cierpliwosci!

    Nie tyle 'widzi', co idzie to zwykłym elixirem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-06 09:10:17
    Od: "iq" <i...@i...pl>

    Użytkownik Darek <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bocv0k$jth$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > Płatności też nie są zrealizowane.
    > Przecież to ten sam bank.
    > Czy są jakieś przepisy określające czas przepływu pieniędzy z jednego

    Beda dzisiaj po 11.

  • 5. Data: 2003-11-06 19:49:15
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    byly o 11.45

    ale wczorajsze rachunki oplacilem dopiero dzis.

  • 6. Data: 2003-11-06 23:01:21
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    Przy wpłacie gotówkowej w oddziale PKO BP na konto INTELIGO trzeba mieć na
    uwadze poszczególne sesje rozliczeniowe eliksiru. Każdego dnia są 3 sesje, o
    8:00, 12:00 i 15:00. Godziny sa przybliżone i moga się czasami nieco różnić.
    Jezeli więc wpłacasz pieniądze np. rano miedzy godziną 8 a 12 to wychodzą one
    z banku przyjmującego sesją o godzinie 12:00, co oznacza, że zostaną jeszcze
    tego samego dnia zaksięgowane w ostatniej sesji, czyli o 15:00 jako sesji
    przychodzacej do Inteligo i będą uznane na Twoim koncie. Jeżeli wpłaty
    dokonałeś po godzinie 14:00-15:00 to automatycznie sesją wychodzącą dla Twoich
    pieniędzy jest już niestety sesja poranna, czyi o 8:00 następnego dnia.
    Pieniądze są więc księgowane na Twoim koncie kolejną sesją przychodzącą do
    banku Inteligo, czyli teoretycznie koło południa.
    Z jednej strony to chyba dobrze, że INTELIGO zachowało nieco swoją odrębność
    jako instytucja, pomimo, że ma tego samego właściciela, bo inaczej
    zginelibyśmy w czeluściach tego, jak na dzisiejsze czasy mało "okrzesanego"
    banku. Tak więc chcąc spokojnie we własnym fotelu i domowym zaciszu dokonać
    przelewów z Inteligo, kiedy występuje potrzeba wpłaty na to konto, trzeba tę
    sytuację przewidzieć niestety przynajmniej na jeden dzień i wpłaty dokonać
    najpóźniej do południa!
    Sprawdzone, zbadane, od ponad 2,5 roku korzystam z INteligo, jestem bardzo
    zadowolony i działa to bezbłędnie. najlepiej jednak omijać fizyczne oddziały
    PKO BP i kierować wszelkie możliwe pieniądze bezpośrednio na konto, jak ja to
    robię, wtedy oszczędzasz sobie cenny czas i czasami nerwy mało kompetentnych
    pracowników PKO BP. Pozdrowienia.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2003-11-10 10:29:34
    Temat: Re: Jak długo id? pieni?dze z PKO BP do Inteligo?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Nov 2003 08:57:44 +0100, "Darek" <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    >w Inteligo (miałem dokonać kilku płatności tego dnia).
    >Jak do tej pory 8.50 nie ma pieniędzy na koncie w Inteligo.

    Nie. To nie ten sam bank... Taka wpłata idzie przelewem. Nadana o
    16:30 powinna wyjść sesją poranną i być na koncie około 12. Ale ja
    wpłacałem tak samo i przyszła dopiero wieczorem ostatnią sesją.

    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)