  • 1. Data: 2003-11-06 04:46:41
    Temat: Fortisbank - logowanie raz jeszcze
    Od: "A. Hirsz." <t...@i...pl>

    Jestem tu nowy i uprzejmie proszę o pomoc, bo wszystkie własne pomysły
    zawiodły.

    Musiałem się przesiąść na nową maszynę (WinXP Prof. IE 6.0 z SP 1 do tego
    Java, 5.0 Release 5.0.0.3810).

    Certifikat zarezestrował poprawnie i ma w zasobach. Przy logowaniu niby
    normalnie ale do czasu. Jak zwykle żąda potwierdzenia certyfikatu i ładuje z
    pozoru całą pierwszą stronę, ale coś mu się "chrzani" w skrypcie. Wyświetla
    komunikat javy o treści

    Wiersz 39
    Znak 5
    Błąd: "document.signApplet jest pusty lub nie jest obiektem.
    Kod: 0
    Adres URl https://planet.fortisbanking.com.pl/client/welcome.j
    sp.

    Po wpisaniu nazwy i hasła nie rusza z miejsca.

    Łączę się przez DSI z firewallem. Przy niemal takiej samej konfiguracji
    dotychczas nie było problemów. Czy ktoś ma pomysł, co z tym fantem zrobić.
    System fortis jest rzeczywiście dobry, ale poprzednie doświadczenia z
    kontaktów z ich informatykami wspominam jak najgorzej. Wolałbym więc
    dowiedzieć się czegoś na tej liście.

    Andrzej Hirszowski

  • 2. Data: 2003-11-06 07:52:38
    Temat: Re: Fortisbank - logowanie raz jeszcze
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    A. Hirsz. <t...@i...pl> wrote:
    > Jestem tu nowy i uprzejmie proszę o pomoc, bo wszystkie własne pomysły
    > zawiodły.
    >
    > Musiałem się przesiąść na nową maszynę (WinXP Prof. IE 6.0 z SP 1 do
    > tego Java, 5.0 Release 5.0.0.3810).

    Doinstaluj sobie maszynę javy Sun-a 1.3.1_08 Windows (all languages) / JRE
    http://java.sun.com/products/archive/j2se/1.3.1_08/i
    ndex.html

    > Łączę się przez DSI z firewallem. Przy niemal takiej samej
    > konfiguracji dotychczas nie było problemów.

    Jeśli powyższe nie pomoże, to pogrzeb w firewallu, czy jakowychś
    skryptów/apletów nie blokuje.

    Pech...

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-11-06 10:31:25
    Od: Wojciech Zimkowski <z...@p...wroc.pl>

    [...]
    > Doinstaluj sobie maszynę javy Sun-a 1.3.1_08 Windows (all languages) / JRE
    > http://java.sun.com/products/archive/j2se/1.3.1_08/i
    ndex.html

    Zinstaluj co najmniej 1.4.2 wcześniejsze mają błędy
    http://www.securityfocus.com/archive/1/342147

    --
    Wojciech Zimkowski GPG: 0xC7F3CBC2

  • 4. Data: 2003-11-06 12:25:08
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Nie pójdą z Pl@netą.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-11-06 13:16:04
    Od: "A. Hirsz." <t...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bode8h$tam$1@foka1.acn.pl...

    > Nie pójdą z Pl@netą.
    > ukłony - skowi
    > skowi (at) gazeta pl
    > gg: 2539349

    Próbwałem i faktycznie nie chodzą.
    Ale wszystkim dziękuję za rade. Jeszcze sprawdzę, co z tym firewallem.

    Pozdrawiam
    (ah)

  • 6. Data: 2003-11-06 13:26:37
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> writes:

    > Nie pójdą z Pl@netą.

    Hmm, jakbym był użytkownikiem to bym zrobił niezgorszą zadymę o to, że
    wymuszają używanie software posiadającego krytyczne błędy
    bezpieczeństwa...

  • 7. Data: 2003-11-06 13:37:51
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    A. Hirsz. <t...@i...pl> wrote: