  • 1. Data: 2003-11-05 21:21:56
    Temat: jak i gdzie zrealizować....
    Od: "BigDario" <b...@S...o2.pl>

    witam,

    otrzymalem dzisiaj poczta czek wystawiony w Australii przez WESTPAC BANK
    czek opiewa na kowte 270 A$ (australijskich dolarów)
    mam pytanie (przejrzalem juz archiwum i ciagle mi malo) czy ktoś z was
    realizował czek wydany przez australijski bank?
    jezeli tak to, gdzie go tanio o szybko zrealizować?
    gdzie jest najszybciej a gdzie najtaniej?

    z gory dziekuje

    bigdario

  • 2. Data: 2003-11-05 22:21:32
    Temat: Re: jak i gdzie zrealizować....
    Od: Populares <n...@g...pl>

    BigDario wrote:

> [...]
    > realizował czek wydany przez australijski bank?
    > jezeli tak to, gdzie go tanio o szybko zrealizować?
    > gdzie jest najszybciej a gdzie najtaniej?

    Realizowałem w Pekao SA, ale było to kilka lat temu. Mimo tego, że czek
    był podobno taki, że całe koszty opłacił już wystawca czeku, tak abym
    dostał do garści tyle, na ile opiewał czek, to Peko pobrało sobie
    jeszcze coś pomiędzy 5 a 15 AUD. A pobrało by więcej, gdyby nie to, że
    posiadałem konto walutowe w tym banku (i w tym oddziale) i pieniądze
    zostały przelane z czeku na to konto.

  • 3. Data: 2003-11-06 17:03:49
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > realizował czek wydany przez australijski bank?
    > jezeli tak to, gdzie go tanio o szybko zrealizować?
    > gdzie jest najszybciej a gdzie najtaniej?

    najlepiej w banku, w ktorym, Cie znaja od lat :P
    A sensownie w PKO Sa i nigdzie indziej. Czekanie moze potrwac miesiac a
    nawet wiecej

    fotech

  • 4. Data: 2003-11-06 18:07:09
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Chyba PKO BP albo PeKaO SA.

  • 5. Data: 2003-11-07 21:49:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Populares <n...@g...pl> writes:

    > Realizowałem w Pekao SA, ale było to kilka lat temu. Mimo tego, że czek
    > był podobno taki, że całe koszty opłacił już wystawca czeku, tak abym
    > dostał do garści tyle, na ile opiewał czek,

    ... pod warunkiem, ze z tym czekiem udalbys sie do jego banku, albo moze
    do jakiegos innego w Australii.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 6. Data: 2003-11-08 10:34:10
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > ... pod warunkiem, ze z tym czekiem udalbys sie do jego banku, albo moze
    > do jakiegos innego w Australii.

    Oczywiście wiesz jaki to był czek, z jakiego banku i jakie opłaty
    poniósł wystawca czeku? Nie bajdurz.

  • 7. Data: 2003-11-08 22:02:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Populares <n...@g...pl> writes:

    > Oczywiście wiesz jaki to był czek, z jakiego banku i jakie opłaty
    > poniósł wystawca czeku? Nie bajdurz.

    No to napisz coz to byly za magiczne oplaty.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH