  • 1. Data: 2002-12-17 09:21:15
    Temat: zwrot opłaty za kartę
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Zwróciłem kartę charge (w TelePekao24) i ... oddali mi część kasy jako
    "zwot opłaty za niewykorzystany okres"!
    Czy inych bankach też tak jest?

    --
    Artur Fortuna

  • 2. Data: 2002-12-17 11:15:58
    Temat: Re: zwrot opłaty za kartę
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy inych bankach też tak jest?

    hmm - w inych ci nic nie oddaja? :)

  • 3. Data: 2002-12-17 12:03:49
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Artur Fortuna" <f...@p...pole.reply-to.pl> wrote in message
    > Zwróciłem kartę charge (w TelePekao24) i ... oddali mi część kasy jako
    > "zwot opłaty za niewykorzystany okres"!
    > Czy inych bankach też tak jest?

    Oooo! W Pekao tak jest? :-)

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-12-17 12:26:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał:

    > Oooo! W Pekao tak jest? :-)
    >
    > K. Kowalski

    A ja jak zamykalem kiedys rachunek pekao, pomimo, ze wypowiedzialem umowe o kredyt w
    ror
    wczesniej (niz umowe o ror), to pobrali mi oplate za przedluzenie linii na kolejny
    rok ;-/
    Oczywiscie po dobroci nie chcieli sami oddac ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 5. Data: 2002-12-17 17:47:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    kolejny rok ;-/
    > Oczywiscie po dobroci nie chcieli sami oddac ;-))

    Mi też za chargówki nie oddali o ile dobrze pamiętam.

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-12-17 18:04:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Mi też za chargówki nie oddali o ile dobrze pamiętam.

    Ale tam jakos byla zmiana.
    Z oplaty rocznej wprowadzili oplate za karte wliczona w cene oplaty
    miseicznej.
    Czy moglby to ktos potwierdzic/zaprzeczyc? :)

  • 7. Data: 2002-12-17 18:19:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:atnoti$lig$1@news.onet.pl...
    > Ale tam jakos byla zmiana.
    > Z oplaty rocznej wprowadzili oplate za karte wliczona w cene oplaty
    > miseicznej.
    > Czy moglby to ktos potwierdzic/zaprzeczyc? :)

    Zaraz, zaraz - ale jeśli to jest opłata miesięczna to chyba nie ma wiele do
    zwracania? :-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-12-17 19:26:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Mi też za chargówki nie oddali o ile dobrze pamiętam.
    >
    > K. Kowalski

    Ale mnie oddali, tyle ze nie chcieli na poczatku ;-)))

  • 9. Data: 2002-12-17 19:26:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Zaraz, zaraz - ale jeśli to jest opłata miesięczna to chyba nie ma
    wiele do
    > zwracania? :-)

    Sprawa wiem, ze dotyczy Maestro - z VC czy MC moze byc inaczej, ze
    zwracaja kase...
    Cos tam mi sie tlucze we lbie - bo dostalem z banku takowa informacje
    jak jeszcze bylem ich klientem.
    A pozniej zamknalem konto, liczac na VC Fortis Banku, a tu mialem
    wielkie rozczarowanie... ;)

  • 10. Data: 2002-12-17 19:30:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > A pozniej zamknalem konto, liczac na VC Fortis Banku, a tu mialem
    > wielkie rozczarowanie... ;)

    Wiemy, wiemy !!! Wyobraz sobie, ze "jakos" nie pozwoliles zeby mi to umknelo ;-))