  • 1. Data: 2002-12-16 23:30:45
    Temat: PKOBP - przelew do mBanku jak dlugo trwa taka operacja?
    Od: g...@p...onet.pl

    w piatek 13-tego ( nie jestem przesądna) zlecilam przeslanie pieniedzy na
    konto mBanku..... w do wieczora ich nie bylo na koncie...w sobote nie bylo... w
    niedziele nie bylo, dzis okolo 17 sie pojawily.... sprawdzilam w PKOBP , z
    konta pieniadze wyksiegowano 13 grudnia. Czy ktos moze mi poradzic co zrobic w
    tej sytuacji? Moje pieniadze zniknely gdzies na 3 dni.

  • 2. Data: 2002-12-17 00:16:38
    Od: <b...@p...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > konta pieniadze wyksiegowano 13 grudnia. Czy ktos moze mi poradzic co zrobic w
    > tej sytuacji? Moje pieniadze zniknely gdzies na 3 dni.

    a co chcesz poradzic?!
    przelew przez elixir dziala w dni powszednie - wiec jak wyslalas
    w piatek pewnie po poludniu to doszlo nastepna sesja, czyli poniedzialek.
    nastepnym razem wyslij rano, to powinno dojsc wieczorem tego samego dnia!
    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!