  • 1. Data: 2002-12-17 08:09:16
    Temat: zamykanie rachunku w mBanku
    Od: Przemyslaw Kowalczyk <p...@e...com.pl>

    Jakiś czas temu zamknąłem rachunki w mBanku. Złożyłem ustną dyspozycję,
    zablokowałem sobie wszystkie kanały i wysłałem pisemne potwierdzenie
    (poleconym) zamknięcia rachunku.
    Wczoraj na mLini dowiedziałem się, że żadnego pisma potwierdzającego
    zamknięcie rachunku nie otrzymam. Trochę mi się to nie podoba, bo w końcu
    umowa którą podpisywałem jest bezterminowa, jeśli kiedyć przyjdzie im do
    głowy wprowadzić jakieś opłaty za posiadanie rachunku nie będę w stanie
    wykazać, że nie mam tam rachunku.
    Powinienem otrzymać jakieś potwierdzenie, czy nie?

    pozdrawiam
    przem

  • 2. Data: 2002-12-17 16:13:12
    Temat: Re: zamykanie rachunku w mBanku
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kowalczyk" <p...@e...com.pl>
    napisał w wiadomości news:atmlsd$4qn$1@szmaragd.futuro.pl...

> [...]
    > wykazać, że nie mam tam rachunku.
    > Powinienem otrzymać jakieś potwierdzenie, czy nie?

    Podobno jest płatne ekstra 15 PLN.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara