  • 1. Data: 2003-01-07 13:11:37
    Temat: znowu o Inteligo
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Czy ktoś ostatnio zakładał tam konto i dostał te obiecywane 50 zł??
    Bo w tej promocji jest haczyk albo raczej hak :

    "W ramach I edycji Promocji zostanie wypłaconych 2000 (dwa tysiące) premii
    dla osób trzecich. Premie będą wypłacane osobom trzecim według kolejności
    nabywania
    przez te osoby uprawnień do otrzymania premii. Pozostałe osoby trzecie,
    które spełnią
    warunki do otrzymania premii będą mogły być objęte następną edycją
    Promocji."

    I co wy na to?
    Przyznam się szczerze że założyłbym tam konto tylko i wyłącznie przez tą
    promocję.
    Tylko czy na pewno dostanę te 50zł??

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 2. Data: 2003-01-07 14:35:49
    Temat: Re: znowu o Inteligo
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Marcin Lubojański <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Promocji."
    >
    > I co wy na to?
    > Przyznam się szczerze że założyłbym tam konto tylko i wyłącznie przez tą

    no to zaloz, 50zl napewno dostaniesz, w tamtym roku tez byla taka promocja z
    mojego linku zapisalo sie kilka osob i wszyscy dostali premie i ja tez:)
    link wysylam na email; 50 zl wyplaca jak na koncie bedzie 1zl z odsetek.

  • 3. Data: 2003-01-20 12:58:08
    Od: "X" <w...@p...fm>

    Ja dzisiaj dostałem za wprowadzenie kolegi, podpisał umowę 6.01.2003, on
    także otrzymał 50zł, więc Inteligo pod tym względem jest OK.
    A teraz proszę nie krzyczeć.
    A może ktoś ma zamiar założyć a nie ma wprowadzającego więc spam
    Konto indywidualne:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=DMPD4CFF
    88D
    Konto firmowe:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=DMPD4CFF
    88D
    Pozdr
    Robert

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:avejsa$mp$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

  • 4. Data: 2003-01-20 12:59:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Krzyczec nie, ale bluzgnac to i owszem !@# spamiarz!!!

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-01-20 17:08:13
    Od: "Marcin" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > A teraz proszę nie krzyczeć.
    > A może ktoś ma zamiar założyć a nie ma wprowadzającego więc spam

    Troche pozno na ten spam
    W dniu 22.01.2003r. zakończymy jej pierwszą edycję

  • 6. Data: 2003-01-20 17:12:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0hagd$odv$1@news.onet.pl, Marcin <t...@p...onet.pl>:

    > Troche pozno na ten spam
    > W dniu 22.01.2003r. zakończymy jej pierwszą edycję

    Czy ktoś się orientuje, jakie zdarzenie ma zajść przed tą datą, aby sie
    załapać?
    Bo poleciłem jednej osobie z rodziny i pod koniec tygodnia ma przyjść do
    niej kurier, to się załapie(my) jeszcze?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-20 17:22:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Bo poleciłem jednej osobie z rodziny i pod koniec tygodnia ma
    przyjść do
    > niej kurier, to się załapie(my) jeszcze?

    1 zl odsetek - wiec raczej nie

  • 8. Data: 2003-01-20 17:33:51
    Od: l...@p...onet.pl

    Ja podpisalem umowe 6 stycznia, 2 dni temu zarobilem 1 zl na osdetkach, a
    premii do tej pory nie dostalem. Nie mam tez zadnej informacji na maila, nic,
    zero kontaktu. (oczywiscie zalozylem konto przez promocyjny link)

  • 9. Data: 2003-01-20 17:46:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ja podpisalem umowe 6 stycznia, 2 dni temu zarobilem 1 zl na
    osdetkach, a
    > premii do tej pory nie dostalem. Nie mam tez zadnej

    Dwa dni temu, ale to chyba po terminie konczacym cala promocje?
    Jesli dostaniesz kase - to chyba w nastepnej edycji

  • 10. Data: 2003-01-20 17:51:57
    Od: l...@p...onet.pl

    > osdetkach, a
    >
    > Dwa dni temu, ale to chyba po terminie konczacym cala promocje?
    > Jesli dostaniesz kase - to chyba w nastepnej edycji

    nie, promocja konczy sie 22 stycznia.