  • 1. Data: 2003-01-07 11:15:01
    Temat: Kredyt?
    Od: "Omulec" <s...@o...pl>

    Jako podmiot gospodarczy potrzebuje wziac kredyt na kwote ok. 500.000 euro
    na zakup nieruchomosci.
    Jej wartosc to ok 3,4mln zl, wiec z zabezpieczeniem kredytu jej hipoteka
    chyba nie powinno byc problemu.
    Jesli ktos moze mi doradzic bank, gdzie za niskie oprocentowanie w
    bezstresowy i w miare szybki sposob udzilea mi dlugoterminowego kredytu (15
    lat np.), to bede wdzieczny za informacje.
    Pewnie siedzi tu sporo osob z bankow, wiec jesli ktos zajmuje sie kredytami
    i moze mi pomoc praktycznie w calej tej operacji w swoim banku to takze bede
    wdzieczny.

    Jakby co prosze o kontakt priv, lub odpowiedz na liscie.

    Pzdr
    Szymon