  • 1. Data: 2003-01-07 11:47:18
    Temat: Rada Bankowości Elektronicznej
    Od: "Anna Kasprzak" <t...@w...pl>

    Mam zamiar umieścić w pracy magisterskiej rozdział o Radzie Bankowości
    Elektronicznej, niestety informacji na ten temat nie znalazłam za wiele,
    (także na stronie Rady), mam prośbę, jeżeli posiadacie jakies informacje -
    przyślijcie (wszystkie muszą być opisane abym mogła je wykorzystać tzn.
    podane musi być źródło, numer, rocznik, autor). Z góry dziękuję za pomoc.

    Ania Kasprzak

  • 2. Data: 2003-01-07 11:55:36
    Temat: Re: Rada Bankowości Elektronicznej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ania Kasprzak

    Aaaaaniu :) Zaklad, ze nic nie dostaniesz??? :)
    Pisz do samej RBE -> albo szybko do biblioteki :)

    Pozdrawiam i owocnego szukania