  • 1. Data: 2003-01-07 11:26:49
    Temat: kredyt na rozpoczecie DG
    Od: "Radosław Z" <r...@p...onet.pl>

    Dzien dobry!

    Potrzebuję wzsiąść niewielki kredyt (5000 PLN) na
    rozpoczęcie działalności. Nie mam zabezpieczenia
    w postaci majątku więc jedynie w grę wchodzą żyranci.

    Czy jakiś bank oferuje taki kredyt, minimum formalności
    wskazane.. :)

    Radek

  • 2. Data: 2003-01-07 13:27:45
    Temat: Re: kredyt na rozpoczecie DG
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Radosław Z" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w postaci majątku więc jedynie w grę wchodzą żyranci.
    >
    > Czy jakiś bank oferuje taki kredyt, minimum formalności

    próbuj w swoich bankach. Jeśli nie dadzą ti tylko fundusz mikro.
    Żyranci nie mogą się zrzucić na Twoje 5 patyków????

  • 3. Data: 2003-01-07 14:09:34
    Od: "Radosław Z" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > próbuj w swoich bankach.
    To już przerobiłem, teraz po prostu szukam alternatyw.

    > Żyranci nie mogą się zrzucić na Twoje 5 patyków????
    Nie, to moja rodzina, już dosyć zapłacili za utrzymanie mnie na studiach. :)

    dzięki i pozdrawiam - Radek

  • 4. Data: 2003-01-07 14:42:48
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Z" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > w postaci majątku więc jedynie w grę wchodzą żyranci.
    >
    > Czy jakiś bank oferuje taki kredyt, minimum formalności

    Sorry, bezczelnosc siegnela zenitu:
    "nic nie mam, ale forse to mi dawajcie szybko -
    bez zadnych formalnosci".

  • 5. Data: 2003-01-07 15:00:59
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    jo44 napisał(a):

    > Sorry, bezczelnosc siegnela zenitu:
    > "nic nie mam, ale forse to mi dawajcie szybko -
    > bez zadnych formalnosci".
    ma zyrantow
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2003-01-07 15:05:15
    Od: "Radosław Z" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sorry, bezczelnosc siegnela zenitu:
    > "nic nie mam, ale forse to mi dawajcie szybko -
    > bez zadnych formalnosci".
    bredzisz...

  • 7. Data: 2003-01-07 17:56:59
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > bredzisz...

    A on Ci tylko powiedział, że taki bank w Polsce nie istnieje!
    Wspieranie absolwentów startujących w DG to bajki:-(

  • 8. Data: 2003-01-07 19:15:12
    Od: "Radosław Z" <r...@p...onet.pl>

    > A on Ci tylko powiedział, że taki bank w Polsce nie istnieje!
    > Wspieranie absolwentów startujących w DG to bajki:-(
    Co do "zachęt" i "wspierania" młodych przedsiębiorców to wiem jaka
    jest niestety sytuacja. Miałem nadzieję
    jednak, że przy tak niewielkim kredycie znajdzie się jakaś oferta. Być może
    skorzystam z kredytu odnawialnego w Multibanku. A co do przedmówcy,
    to nie odebrałem jako tekstu jako ironii tylko jako atak :)

    Radek

  • 9. Data: 2003-01-08 18:55:13
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    Użytkownik "Radosław Z" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > bredzisz...

    A on Ci tylko powiedział, że taki bank w Polsce nie istnieje!
    Wspieranie absolwentów startujących w DG to bajki:-(

    bylo cos takiego , czy jest to aktualne nie wiem ale zapytac nie zaszkodzi
    http://www.bgk.pl/fundusze/inne/absolwent.jsp

    gren

    Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
    mBIZNES - konto dla firm
    http://epieniadze.onet.pl/mbiznes

  • 10. Data: 2003-01-09 00:16:25
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > bylo cos takiego , czy jest to aktualne nie wiem ale zapytac nie zaszkodzi
    > http://www.bgk.pl/fundusze/inne/absolwent.jsp

    było też coś takiego jak pierwsza praca ale nie wiem jak się to rozwinęło

    Stryket