  • 1. Data: 2003-04-09 11:16:10
    Temat: znalazłem karte kredytową ......... w bankomacie !!!!
    Od: "mariusz" <w...@w...pl>

    Witam,
    Potrzebna mi była gotówka, więc udałem się do bankomatu, podchodzę, chcę
    wkładać kartę i co widzę ........ napis "aby wykonac następną operację
    naciśnij...." trochę zgłupiałem w bankomacie była karta "wypukła".
    Właścicielem karty jest pewna Pani. Jak oddawałem ją w banku był niezły
    ubaw, nie chcieli mi uwieżyć, że była w bankomacie. Tak więc uważajcie na
    małżonki lub dziewczyny....
    pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2003-04-09 11:29:21
    Temat: Re: znalazłem karte kredytową ......... w bankomacie !!!!
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik mariusz napisał:
> [...]
    > Właścicielem karty jest pewna Pani. Jak oddawałem ją w banku był niezły
    > ubaw, nie chcieli mi uwieżyć, że była w bankomacie. Tak więc uważajcie na

    Karta z Millenium (ew. Banku Gdanskiego)? Swoja droga to ciekawe, bo
    kiedys, jak BG wdrazal obsluge kart VISA w swoich bankomatach, to byl
    wyrazny wymog ze strony Visy, ze karta musi wylezc z bankomatu, zanim
    ten wyda gotowke. A jak sie mieli karty Millenium w bankomatach
    Millenium i Euronet, to daja kase, a potem pytaja co dalej.
    Poczatkujacym klientom zdarza sie zostawic karte (sam mialem przypadek,
    ze osoba wyplacajaca przede mna kase zostawila karte, ale na szczescie
    nie odeszla za daleko), w koncu przyszli po gotowke, dostali co chcieli
    i poszli. ;-)

    Bartol

  • 3. Data: 2003-04-09 11:30:37
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Bartol Partol <b...@p...c> wrote:

    > Karta z Millenium (ew. Banku Gdanskiego)? Swoja droga to ciekawe, bo

    Citibank ma tak samo. Pieniądze dostajesz, karta siedzi dalej.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-04-09 11:31:06
    Od: "mariusz" <w...@w...pl>

    karta CitiBanku w bankomacie ING Śląskiego.
    mariusz

  • 5. Data: 2003-04-09 11:36:40
    Od: s...@o...pl

    nie wierzę
    zanim bankomat wyda ci gotówke to oddaje kartę

  • 6. Data: 2003-04-09 11:43:01
    Od: g...@...pl

    > nie wierzę
    > zanim bankomat wyda ci gotówke to oddaje kartę

    Nie zawsze.
    Kiedyś bankomaty ING BS najpierw wydawały gotówkę, a potem pytały: co dalej?

    Michał

  • 7. Data: 2003-04-09 11:47:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    s...@o...pl wrote:

    > nie wierzę
    > zanim bankomat wyda ci gotówke to oddaje kartę

    Guzik prawda. Nie robiły (i chyba nadal nie robią) tego bankomaty Citi.
    A już na pewno nie w przypadku Visy CC.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-04-09 11:55:36
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik <g...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zawsze.
    > Kiedyś bankomaty ING BS najpierw wydawały gotówkę, a potem pytały: co
    dalej?

    to bylo ze 2 lata temu

    czy w okolicach bankomatu nie bylo widac sladow krwi ?
    PiotR

  • 9. Data: 2003-04-09 12:08:04
    Od: s...@o...pl

    > Guzik prawda. Nie robiły (i chyba nadal nie robią) tego bankomaty Citi.
    > A już na pewno nie w przypadku Visy CC.
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    Ale gościu wyraźnie napisał że to był bankomat ING a nie Citi

  • 10. Data: 2003-04-09 12:37:04
    Od: "Simon" <s...@n...pl>

    rok temu znalazłem wieczorem na ulicy w HongKongu karte Platynową
    banku HSBC (zdaje się bez żadnych limitów kredytowych:))
    zadzwoniłem z hotelu do banku (na szczęście u nich wszystkie rozmowy
    lokalne są za free) i po prostu podali mi adres najbliższej placówki
    gdzie miałem to wrzucic do specjalnej skrzynki... skrzynka była
    przezroczysta a w środku cała masa kart... nie wiem czy to były
    odnalezione karty bo coś duzo ich i nie wiem po co w przezroczystej
    skrzynce :)

    kilka dni poźniej mój kolega kupował nowy portfel; na miejscu
    przepakował wszystko ze starego do nowego i stary dał w prezencie
    sprzedawcy; sprzedawca sie uśmiechnąl i machnął ją do kosza...
    po powrocie do hotelu okazało się, ze w starym portfelu przez nieuwagę
    została... jego Gold Visa... sklep już był zamknięty:(
    byc moze lezy do dzis na jakimś smietniku :)