  • 11. Data: 2003-04-09 12:54:00
    Temat: Re: znalazłem karte kredytową ......... w bankomacie !!!!
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    s...@o...pl wrote:

    > Ale gościu wyraźnie napisał że to był bankomat ING a nie Citi

    Ale Ty już nie. A słowo 'zawsze' jest słowem 'zawsze'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2003-04-09 13:14:33
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Ale Ty już nie. A słowo 'zawsze' jest słowem 'zawsze'.

    Używanie słów "ZAWSZE" i "NIGDY" jest zawsze niebezpieczne i dlatego nigdy
    nie należy tego robić :))

  • 13. Data: 2003-04-09 13:17:20
    Od: s...@o...pl

    > Ale Ty już nie. A słowo 'zawsze' jest słowem 'zawsze'.
    >

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    A gdzie niby znalazleś słowo "zawsze" w mojej wypowiedzi człowieku?

  • 14. Data: 2003-04-09 15:07:44
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Simon wrote:
    > rok temu znalazłem wieczorem na ulicy w HongKongu karte Platynową
    > banku HSBC (zdaje się bez żadnych limitów kredytowych:))
    > zadzwoniłem z hotelu do banku (na szczęście u nich wszystkie rozmowy
    > lokalne są za free) i po prostu podali mi adres najbliższej placówki
    > gdzie miałem to wrzucic do specjalnej skrzynki... skrzynka była
    > przezroczysta a w środku cała masa kart... nie wiem czy to były
    > odnalezione karty bo coś duzo ich i nie wiem po co w przezroczystej
    > skrzynce :)

    A nie było tam tuż obok otworu wrzutowego na monety i joysticka?
    Bo być może było to skonstruowane na wzór automatów z maskotkami,
    gdzie kieruje się takimi metalowymi chwytakami i w pewnym momencie
    naciska przycisk - albo chwytak wyrwie maskotkę z pudełka, albo nie...
    Złowić sobie taką kartę, jeszcze niezastrzeżoną... ;)

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 15. Data: 2003-04-09 23:39:30
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    mariusz wrote:
    [...]
> [...]

    Facetom tez sie czesto zdarza ;)
    Ale rzeczywiscie w pozostawianiu karty w bankomacie przoduja panie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 16. Data: 2003-04-10 08:24:45
    Od: k...@w...pl

    > mariusz wrote:
    > [...]
    >
    > Facetom tez sie czesto zdarza ;)
    > Ale rzeczywiscie w pozostawianiu karty w bankomacie przoduja panie.

    masz na to jakieś dowody? badania statystyczne? itp?
    czy tylko Ci się tak wydaje?
    :))

    Karolina

  • 17. Data: 2003-04-10 20:17:21
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Uderz w stol, a nozyce sie odezwa? ;)

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Dowodow nie mam, badan tez nie robilem - ale wiem to z doswiadczenia, bo
    kiedys mialem miejsce pracy obok bankomatu ;) I czesto dal sie slyszec
    ostrzegawczy sygnal z bankomatu, ze ktos zostawil karte i zaraz maszyna
    ja zatrzyma, wiec kto z nas byl najblizej podbiegal i wyciagal szybko te
    karte - zeby ktos niepowolany tego nie zrobil.

    Na tych kartach w wiekszosci byly zenskie imiona :D

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 18. Data: 2003-04-10 22:03:44
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie wierzę
    > zanim bankomat wyda ci gotówke to oddaje kartę

    Co nie oznacza, ze wpada ona sama do portfela.

    Karol

  • 19. Data: 2003-04-11 12:58:17
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    >A gdzie niby znalazleś słowo "zawsze" w mojej wypowiedzi człowieku?

    Nigdy nie uzyles tego slowa :)

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped