  • 1. Data: 2003-04-09 11:25:19
    Temat: BZWBK spłata karty - znika???
    Od: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl>

    Czy nie macie wrażenia, że spłaty karty wprowadzone w BZWBK24 przez nową
    opcję "spłata karty" lubią znikać z systemu przed wykonaniem? Zawsze wchodzę
    tam zaraz po otrzymaniu zestawienia (czyli ok 23 każdego miesiąca) i
    dysponuje spłatę całości zadłużenia na 10-11 następnego, żeby nie zapomnieć.
    Zaglądam, tak jak dziś - i zima, nie ma zlecenia, tak jakby nigdy go nie
    było.

    Czy Wam też się zdarzyło coś takiego, czy to ja mam zwidy? Boję się myśleć,
    co będzie, jak kiedyś zapomnę sprawdzić...

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-04-09 13:30:30
    Temat: Re: BZWBK spłata karty - znika???
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Czy Wam też się zdarzyło coś takiego, czy to ja mam zwidy? Boję się
    myśleć,
    > co będzie, jak kiedyś zapomnę sprawdzić...

    wlasnie patrzlam i ciagle mam w oczekujacych
    ja mialam tylko problem - bagatelka:-) - nie moglam przez prawie tydzien
    przelewow robic - bo nie:-)

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf