  • 1. Data: 2003-04-09 11:02:50
    Temat: VWBank Plus Konto Biznes i wspólnota mieszkaniowa
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    Witam Grupowiczów,
    Moja wspólnota mieszkaniowa musi
    założyć rachunek bankowy. Zrobiłem małe rozeznanie i wychodzi na to że od strony
    kosztowej najlepszym rozwiązaniem byłoby konto w banku interentowym. Problem w tym,
    że
    zarówno mBank jak i Inteligo nie prowadzą kont dla wspólnot, ale VWBank i owszem.

    roszę o opinie dotyczące ww. konta, najlepiej jesli konto jest z przeznaczeniem dla
    wspólnoty, chociaż doświadczenia ze "zwykłej" działalności, też mile widziane.

    Generalnie pytam ponieważ administrator prowadzący
    sprawy osiegla troche kręci nosem na bank internetowy, że nie mają doświadczeń, że
    jakieś sprawy trzeba wyjaśniać osobiście i bez spotkania twarzą w twarz ciężko...

    Bedę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-04-09 16:13:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "TOP" <o...@e...com> napisał:

> [...]
    tym, że
    > zarówno mBank jak i Inteligo nie prowadzą kont dla wspólnot, ale VWBank i

    Moja wspólnota ma rachunek w KB (poprzednio pkobp). Jak jest w internetowych to
    nie wiem...

  • 3. Data: 2003-04-09 16:45:00
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    > roszę o opinie dotyczące ww. konta, najlepiej jesli konto jest z
    przeznaczeniem dla
    > wspólnoty, chociaż doświadczenia ze "zwykłej" działalności, też mile
    widziane.

    posiadam rachunek firmowy w VW banku od prawie roku, nigdy nie miałem
    żadnego problemu nie potrzebowałem rozmawiać twarzą w twarz, wykonywałem
    nieraz po trzydziesci przelewów dziennie i nigdy telefonistka nie dała mi
    odczuć że ją przemęczam. (przez telefon było mi wygodniej dyktować rachunki
    niż wklepywać je w internecie), jako bonus dostałem już trzy razy karty do
    telefonu po 25 impulsów, generalnie dla stowarzyszeń i sp. zo,o, jest to
    idealny bank.