  • 1. Data: 2003-04-09 09:37:52
    Temat: Zamknięcie konta W BPHPBK
    Od: "Zynkt" <z...@w...pl>

    Zamknąłem sobie tegoż RORa, za który bank ów po fuzji zaczął naliczać sobie
    sumy nieadekwatne do poziomu świadczonych usług. Oczywiście nie obyło się
    bez ujawnienia niekompetencji 'pani w okienku'.. ROR ów był wpisany w
    systemie Makler jako rachunek zdefiniowany do wykonywania przelewów... skoro
    zniknął... nleżałoby go wymazać z systemu - jak to zrobić, na te pytanie nie
    potrafił odpowiedzieć nawet lokalny POK BM... hmm.. a co ciekawe.. wciąż
    mogę się zalogować do Sezama :) co prawda do konta dostępu brak, ale stary
    login i hasło jest akceptowane wciąż.. Wobec tego zapytam tych,
    którzy operację zamykania mają już za sobą: czy tak być powinno ?

    pozdrawiam

    --
    Zynkt

  • 2. Data: 2003-04-09 09:57:40
    Temat: Re: Zamknięcie konta W BPHPBK
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Zynkt"
> [...]
    > sumy nieadekwatne do poziomu świadczonych usług. (..............)
    > mogę się zalogować do Sezama :) co prawda do konta dostępu brak, ale stary

    chyba zrobie to samo - pod warunkiem ze mozna zostawic sobie KK EC/MC i
    podglad na nia przez sezama - akurat podglad jak widze chyba zostanie :-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-04-13 09:12:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 9 Apr 2003 11:37:52 +0200, "Zynkt" <z...@w...pl> wrote:

> [...]
    >login i hasło jest akceptowane wciąż.. Wobec tego zapytam tych,
    >którzy operację zamykania mają już za sobą: czy tak być powinno ?

    Zamknalem konto w BPH jakis rok temu i tez dalej moge sie logowac :).
    W sumie to przypadlosc nie tylko tego banku, ale zwykle pilnuje sie,
    zeby razem z zamknieciem konta zablokowac klientowi dostep do zdalnych
    kanalow.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730