  • 21. Data: 2011-06-16 12:54:30
    Temat: Re: zmiany skarbonkowe
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > kupić doladowanie, itp itd
    > lub poprostu oplacic/przedpłacić prowizję

    ...albo w ogole w jakims sklepie internetowym byleby mial platnosci karta.
    Dobrze, ze tego nie napisalem predzej, bo wlasnie sie zdziwilem:

    Wlasnie kupilem cos w pewnym sklepie internetowym,
    juz chcialem placic karta i ups! - no to mTransferem i znowu ups:

    E-Przelew
    PLATNOSCI.PL :: Prowizja za obsługę płatności ONLINE w wysokości 3%

    mTransfer
    Prowizja za obsługę płatności ONLINE w wysokości 2,3%

    Przelew
    Przelew bankowy (prowizja 0%)

    Niby nic, ale zakupy byly za ok 300zl -
    - to juz wole 4 miechy placic za nieuzywana mBankowa debetowke :).

  • 22. Data: 2011-06-16 16:41:58
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-06-16 10:17, Zbynek Ltd. pisze:

    > Może gazeta w empiku? Albo bilet na autobus?

    w markecie nawet osiedlowym typu 5-minut nie ma chyba dolnych ograniczeń
    70gr spokojnie przechodzi

  • 23. Data: 2011-06-16 17:07:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > w markecie nawet osiedlowym typu 5-minut nie ma chyba dolnych ograniczeń
    > 70gr spokojnie przechodzi

    Worek lodu (ok. 3zl) w Zabce PayPassem - przeszlo oczywiscie :)

  • 24. Data: 2011-06-16 18:14:33
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Chorera, zeby za Playa mozna bylo placic karta (jak w Plusie),
    > ale nie - zawsze kuhwa cos - jak w reklamie ING :).

    Można - o ironio mTransferem z rachunku rybki.
    --
    Grzexs

  • 25. Data: 2011-06-16 18:58:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Worek lodu (ok. 3zl) w Zabce PayPassem - przeszlo oczywiscie :)

    jak chcialem kupic loda za 1,20zł to nie dali
    ok. roku temu w jastrowiu k/piły

  • 26. Data: 2011-06-16 19:22:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.06.2011 20:58, zlotowinfo pisze:
    > jak chcialem kupic loda za 1,20zł to nie dali

    Nie dziwię się. Za 1,20zł to chyba w ramach hobby, bo jako cena za tę
    usługę to chyba kpisz. Nie wiem jakie są stawki, bo nie korzystam z
    takich usług, ale pewnie ze 100 razy wyższe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2011-06-16 19:41:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Można - o ironio mTransferem z rachunku rybki.

    Oczywiscie piszesz o jakiejs nowosci w ofercie abonamentowej?
    Czy o doladowaniach oferty na karte i tym samym masz mnie za "nie bedacego
    na fali"? ;)

  • 28. Data: 2011-06-16 20:44:27
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Oczywiscie piszesz o jakiejs nowosci w ofercie abonamentowej?
    > Czy o doladowaniach oferty na karte i tym samym masz mnie za "nie
    > bedacego na fali"? ;)

    Broń Boże przed abonamentami! Miałem na myśli doładowanie mTransferm
    zwykłego PlayFresha.

    Mam Cię raczej za kogoś, kto ubolewa, że nie da się doładować PlayFresha
    kartą w bankomacie.

    Hmmm... To kolejny przyczynek o wyższości pre-paida nad abonamentem.
    Właściwie - to w tym momencie przedpłacony staje się de facto
    postpłacony. I to w dodatku nie własnymi środkami.

    --
    Grzexs

  • 29. Data: 2011-06-16 21:46:03
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Broń Boże przed abonamentami!

    Niestety - bylem mlody i glupi.
    Co ciekawe jak jeszcze bylem w Plusie, to wlasnie chwalilem sobie placenie
    karta.
    (oczywiscie za abo + kwote poza)

    > Mam Cię raczej za kogoś, kto ubolewa, że nie da się doładować PlayFresha
    > kartą w bankomacie.

    Czekaj - doladowanie karta w bankomacie jest przeciez operacja
    bankomatowa / gotowkowa.
    Czyli nie da sie w prosty* sposob zasilic play fresha karta debetowa /
    kredytowa.
    *zostaje jedynie kupienie na allegro przez pza karta albo doladowanie w
    zabce + platnosc karta;

    > Hmmm... To kolejny przyczynek o wyższości pre-paida nad abonamentem.
    > Właściwie - to w tym momencie przedpłacony staje się de facto postpłacony.
    > I to w dodatku nie własnymi środkami.

    True, true.

  • 30. Data: 2011-06-16 22:05:37
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Nie dziwię się. Za 1,20zł to chyba w ramach hobby, bo jako cena za tę
    > usługę to chyba kpisz. Nie wiem jakie są stawki, bo nie korzystam z
    > takich usług, ale pewnie ze 100 razy wyższe.

    Ale kolega wyraznie napisal ze nie dali,
    a nie ze nie zrobili :D