    From: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: żegnaj inteligo wirtualny - witaj pekao marmurek
    Date: Mon, 18 Feb 2002 19:05:48 +0000 (UTC)

    In article <7...@n...onet.pl>,
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    > W sumie jestem w stanie to zrozumiec...

    Ja jestes zszokowany tym krokiem! Oczywiscie nie pochwalam Inteligo i co
    by jemu zarzucic to jednak jako tako jest jescze do zaakceptowania (z
    trudnosciami, ale wygoda) natomiast PEKAO i to jescze marmur a nie
    wirtualny bank?

    HMmm podejrzewam ze rachunki Cie "zdjadaja" za internet, stad tez to
    posuniecie, gdyz tylko tak to moge sobie wytlumaczyc. No coz wirtualne
    banki najbardziej oplacaja sie osobom ktore maja stale lacze.