  • 1. Data: 2003-05-21 22:36:34
    Temat: zaświadczenie o zarobkach
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    witam potrzebny mi taki druk (wymagaja w mBanku odnosnie kk)
    w mojej firmie nie istnieje taki druk, gdzie go moge znalezc ??

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 2. Data: 2003-05-21 23:01:16
    Temat: Re: zaświadczenie o zarobkach
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > witam potrzebny mi taki druk (wymagaja w mBanku odnosnie kk)
    > w mojej firmie nie istnieje taki druk, gdzie go moge znalezc ??

    jest na stronie mbanku w formacie pdf do ściągnięcia

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/dok.h
    tml

  • 3. Data: 2003-05-21 23:02:03
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > witam potrzebny mi taki druk (wymagaja w mBanku >odnosnie kk)
    > w mojej firmie nie istnieje taki druk, gdzie go moge >znalezc ??

    Wstąp do jakiegokolwiek sklepu, który prowadzi sprzedaż ratalną np. poprzez
    AIG, Lukasa, GE Capital (odpowiednie naklejki na szybach wystawowych) -
    znajdziesz tam takie ulotki reklamowe w stojaczkach, które zawierają
    interesujacy Cię druk.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2003-05-22 04:59:26
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > jest na stronie mbanku w formacie pdf do ściągnięcia
    >
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/dok.h
    tml

    dzieki za info

    --