  • 1. Data: 2003-05-21 16:19:43
    Temat: 151 PLN za friko
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Juz sam nie wiem czy to teoria spisku czy wszystkich na grupie wyrozniaja.
    Ja mianowicie rowniez dostalem Info telefoniczne, ze dostalem 151 PLN za
    wyroznione haslo do karty "Pani".

    Hmmm... a moze po prostu WSZYSCY dostaja nagrody ?

    P.S. Moje pierwsze haslo bylo "Karta Pani jest do bani", ale na nie sie nie
    zdecydowalem i podalem "Karta Pani dla kazdej lwicy"

    Pozdrawiam

    RaFaL

  • 2. Data: 2003-05-21 17:06:00
    Temat: Re: 151 PLN za friko
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    sie nie
    > zdecydowalem i podalem "Karta Pani dla kazdej lwicy"

    No to mamy kolegę, kilka miesięcy temu na forum grupy podał to pierwsze
    hasło ;-)

  • 3. Data: 2003-05-22 07:28:26
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl> wrote in message

    > Hmmm... a moze po prostu WSZYSCY dostaja nagrody ?

    He he he, a moze po prostu oprocz piszacych na ta grupe _nikt_inny_ nie
    zglosil sie do konkursu?

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 4. Data: 2003-05-22 07:29:55
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > He he he, a moze po prostu oprocz piszacych na ta grupe _nikt_inny_ nie
    > zglosil sie do konkursu?

    moja żona się zgłosiła i też wygrała :))
    a grupy nie czyta - ja ją namówiłem :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-05-22 12:41:47
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Rafal Brandt wrote:
> [...]
    >
    > P.S. Moje pierwsze haslo bylo "Karta Pani jest do bani", ale na nie
    > sie nie zdecydowalem i podalem "Karta Pani dla kazdej lwicy"

    A gdzie ta promocja byla - bo cos mi swita - ale nie moge skojarzyc;)

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie

  • 6. Data: 2003-05-22 15:01:08
    Od: "Dariusz Buba" <d...@N...pl>

    Ja tez wygralem
    Ale haslo wymyslila zona, wiec nie wiem komu sie nagroda nalezy.
    Chyba, ze sie nie przyznam zonie, ze wygralem.

    Darek