  • 1. Data: 2003-05-22 06:41:04
    Temat: wrażenia z ekokonta - ciąg dalszy
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    dzisiaj udało mi się dodzwonić do telebosia (oczywiście nigdzie na WWW nie
    ma numeru :) )
    z tego wniosek, że synchronizację serwera mają w nocy, bo wczoraj, po
    założeniu rachunku teleboś mnie nie rozpoznawał

    wszedłem do menu i nie mogę sprawdzić salda - pod opcją EKOKONTO uzyskuję
    informację, że pod wybraną opcją nie ma żadnego rachunku :))

    spróbuję wykonać przelew na 1 zł - być może komunikat "nie ma żadnego
    rachunku" jest równoznaczny z "saldo 0 zł 0 groszy)

    oczywiście, tak jak wczoraj, przy próbie połączenia z
    konsultantem/operatorem uzyskuję komunikat "opcja czasowo niedostępna"

    ciekawe co powinienem zrobić, aby zastrzec kartę ....

    jak na razie nasuwa mi się dwa wnioski

    1. chcieli telebosia i ekokonto bardzo szybko uruchomić i jak zwykle na
    chęciach się skończyło, bo poziom usługi jest fatalny

    2. jeśli macie jakieś akcje BOŚ, to sprzedajcie - jeśli ten bank nie
    przejdzie szybko dużej restrukturyzacji, to nie wróżę mu za dobrze jak ktoś
    zakręci korek doprowadzający tam pieniądze podatników

    --
    pozdrawiam
    plusz