  • 1. Data: 2003-05-21 17:16:13
    Temat: co po KB?
    Od: "Kaska" <t...@w...pl>

    Po przykrych doświadczeniach z KB (odmowie wydania mi MC) zmuszona jestem
    zmienić bank. Do wyboru mam Pekao SA, PKOBP SA, BGZ, Lukasa, BPHPBK +1
    bankomat Euronetu w moim mieście. Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby
    poradzić mi w którym z wymienionych banków niepracującą studentka (wpływy od
    rodziców + stypa + czasami jakaś mała umowa-zlecenie, średnio ~1000PLN na
    miesiąc) może otrzymać jakąś wypukłą karte?

    Z góry dziękuję:-)
    Trusia

  • 2. Data: 2003-05-21 17:28:17
    Temat: Re: co po KB?
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > rodziców + stypa + czasami jakaś mała umowa-zlecenie, średnio ~1000PLN na
    > miesiąc) może otrzymać jakąś wypukłą karte?

    pko bp - visa charge po 3 miechach.

  • 3. Data: 2003-05-21 17:40:27
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

    Użytkownik "Kaska" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Po przykrych doświadczeniach z KB (odmowie wydania mi MC) zmuszona jestem
    > zmienić bank.

    z jakiego powodu Ci nie dali ?
    moze gdzie indziej bedzie podobnie ?

    Pio'Trek'

  • 4. Data: 2003-05-21 18:33:47
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Kaska wrote:
> [...]
    > rodziców + stypa + czasami jakaś mała umowa-zlecenie, średnio ~1000PLN na
    > miesiąc) może otrzymać jakąś wypukłą karte?

    W Multi, kredytówkę pod zastaw lokaty min 110% wnioskowanego limitu.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2003-05-21 19:02:58
    Od: "Kaska" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    > z jakiego powodu Ci nie dali ?
    > moze gdzie indziej bedzie podobnie ?

    Stwierdzili, że do wydania obciążeniowego MC konieczna jest umowa o pracę.

    Trusia

  • 6. Data: 2003-05-22 09:21:22
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Kaska napisał:
> [...]
    > rodziców + stypa + czasami jakaś mała umowa-zlecenie, średnio ~1000PLN na
    > miesiąc) może otrzymać jakąś wypukłą karte?

    Jesli masz bankomat euronetu to wez pod uwage Millenium. Ale nie chce mi
    sie sprawdzac na jakiej zasadzie daja VC.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-05-22 09:22:45
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Jesli masz bankomat euronetu to wez pod uwage Millenium. Ale nie chce mi
    > sie sprawdzac na jakiej zasadzie daja VC.

    Eeeeeeee, co ja pisze. Jak nie masz oddzialu Millenium w swoim miescie,
    to moja propozycja jest bez sensu.

    Bartol

  • 8. Data: 2003-05-22 22:23:48
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Kaska napisał:
    > Po przykrych doświadczeniach z KB (odmowie wydania mi MC) zmuszona jestem
    > zmienić bank. Do wyboru mam Pekao SA, PKOBP SA, BGZ, Lukasa, BPHPBK +1

    Lukas dawal karte kredytowa VC po 3 miesiacach posiadania rachunku (nie
    potrzebne zaswiadczenie o dochodach). Mysle ze ciagle tak ma.

    MiKo