    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?
    Date: Fri, 06 Jul 2012 07:51:01 +0200
    <4...@n...home.net.pl> <jss7ot$n1k$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@g...com>
    <jst05v$nol$2@news.icpnet.pl> <jst27q$239$1@news.dialog.net.pl>
    <jst3mq$nol$3@news.icpnet.pl> <jsuaib$jlb$1@news.dialog.net.pl>
    <7...@g...com>
    <jsue5n$l77$1@news.dialog.net.pl> <jsufpf$grb$1@inews.gazeta.pl>
    <jsui0d$n5f$1@news.dialog.net.pl>
    <a...@g...com>
    <e...@s...googlegroups.com>
    <f...@g...com>

    W dniu 06.07.2012 07:41, Michal Pl pisze:

    > i dzisiaj jeszcze nie ma zwrotu :(

    A obracaliscie juz jakies wieksze kwoty? Ja w tym miesiacu tylko kilka
    zlotych na allegro na probe. Jeszcze nie zablokowali chyba zadnego
    serwisu, bo o tym niby miala byc informacja w serwisie transakcyjnym.

    Ciekawe jakby to bylo. Np. robie platnosc w jakims serwisie, ktora lapie
    sie na cashback. Po jej zaksiegowaniu juz nie powinno sie nic stac i
    cashback powinien byc, nawet jakby ten serwis zablokowali. Tak
    przynajmniej podpowiada logika, nie wiadomo jakby to synek rozwiazal.