  • 1. Data: 2013-06-19 18:49:55
    Temat: zarobek na zmianie kursow walut
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Jestem w tym temacie zielony ale moze chcialbym sprobowac zarobic na
    kursach walut i pytanie gdzie najlpeiej to robic?Czy taki alior kantor
    bylby opcja do tego czy jest inny sposob?chodilo by o sumy okolo
    10000-30000 euro do obrotu.Czy z takiego czegos placi sie tez podatek?
    Gdzies kiedys czytalem ze wiekszosc (niedoswiadczonych?) traci na tym
    ale chcialbym sprobowac.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-06-19 22:09:34
    Temat: Re: zarobek na zmianie kursow walut
    Od: mreak <m...@a...ilawa.pl>

    W dniu 2013-06-19 18:49, Michal pisze:
    > Jestem w tym temacie zielony ale moze chcialbym sprobowac zarobic na
    > kursach walut i pytanie gdzie najlpeiej to robic?Czy taki alior kantor

    Alior to raczej zły pomysł
    poczytaj sobie tu: http://www.forex-desk.net/
    od zysków kapitałowych płaci sie podatek

    Marek

  • 3. Data: 2013-06-21 15:46:52
    Od: Michal <m...@i...pl>

    > Alior to raczej zły pomysł
    > poczytaj sobie tu: http://www.forex-desk.net/
    > od zysków kapitałowych płaci sie podatek

    dzieki za link.