  • 1. Data: 2013-06-19 14:42:53
    Temat: Optima vs. Meritum 1:1 (4,3:4,0)
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    "Witam, w nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej, przesyłam Panu
    informacje podsumowujące propozycję założenia Lokaty Bezkarnej.
    Najważniejsze informacje :
    Lokatę Bezkarną założyć można już od 1000 zł do 20 000 zł
    okres lokaty - 3 miesiące
    pewny zysk dzięki stałemu oprocentowaniu 4,3%
    100% płatności odsetek w przypadku zerwania lokaty
    Zachęcam do skorzystania z tego rozwiązania, ponieważ tylko teraz jest ono
    dostępne również dla Pana.
    Uprzejmie proszę o mailową lub telefoniczną informację zwrotną, jeśli
    zdecyduje się Pan na założenie takiej lokaty. Propozycja jest ważna do 25
    czerwca."

  • 2. Data: 2013-06-20 09:30:46
    Temat: Re: Optima vs. Meritum 1:1 (4,3:4,0)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mx napisał(a) :
> [...]
    > Lokatę Bezkarną założyć można już od 1000 zł do 20 000 zł
    > okres lokaty - 3 miesiące
    > pewny zysk dzięki stałemu oprocentowaniu 4,3%

    "... 3-miesięczna lokata bezkarna dla *nowych klientów* BGŻOptima to
    elastyczna..."
    http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_bezkarna/defau
    lt.aspx

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 3. Data: 2013-06-20 17:35:00
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-20 09:30, Zbynek Ltd. pisze:

    > "... 3-miesięczna lokata bezkarna dla *nowych klientów* BGŻOptima to
    > elastyczna..."
    > http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_bezkarna/defau
    lt.aspx

    Bezkarne dają też aktualnym klientom, nawet tym, którzy już mieli już
    wcześniej tę lokatę.

  • 4. Data: 2013-06-21 14:59:08
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    >"osa" wrote Bezkarne dają też aktualnym klientom, nawet tym, którzy już
    >mieli już wcześniej tę lokatę.

    Ja też stary oczywiście, a w meritku jest 4,1 na oszczędnościowym, nie 4,0

  • 5. Data: 2013-06-21 15:20:49
    Temat: Re: Optima vs. Meritum 1:1 (4,17:4,10)
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    >Ja też stary oczywiście, a w meritku jest 4,1 na oszczędnościowym, nie 4,0

    Minutka na telefonie i lokata gotowa.
    Miesiące ciut długawe, koniec 23 września to 94 dni. Odsetki zapewne za 3/12
    roku czyli 91,25 dni. To faktycznie tylko 4,17%, chyba zerwę?

  • 6. Data: 2013-06-21 17:50:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-21 15:20, mx pisze:

    > Minutka na telefonie i lokata gotowa.
    > Miesiące ciut długawe, koniec 23 września to 94 dni. Odsetki zapewne za
    > 3/12 roku czyli 91,25 dni. To faktycznie tylko 4,17%, chyba zerwę?

    Zerwiesz jak będziesz potrzebował ;) Przecież na 'bezkarnej' nie tracisz
    naliczonych odsetek przy wcześniejszym zerwaniu. A w meritum te 4.1
    tylko do końca lipca (zadaje się) a potem gołe 4% - nie wierzę, że
    podniosą wyżej bo się już przecież zatkali tymi KO ;)

  • 7. Data: 2013-06-25 10:33:47
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-20 17:35, osa pisze:

    > Bezkarne dają też aktualnym klientom, nawet tym, którzy już mieli już
    > wcześniej tę lokatę.

    sami proponują bezkarną starym klientom czy trzeba się samemu upomnieć??

    Bo mnie ciągle nękają telefonami o lokatę 6% z funduszami skarbca.
    Lokata jest na 3 m-cy a co do funduszu to nie jest dokładnie napisane
    ile trzeba go trzymać? Pytałem się babki przez telefon o to, czy mogę
    fundusz na drugi dzień spylić to zaczęła mi coś bąkać i w końcu nie dała
    jasnej odpowiedzi?

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2013-06-25 11:07:19
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    >"lolekanabolek" wrote sami proponują bezkarną starym klientom czy trzeba
    >się samemu upomnieć??

    Tak, pierwszy ich telefon i propozycja bezkarnej. Oczywiście kasę trzeba
    wcześniej wyprowadzić, jak mniemam.

  • 9. Data: 2013-06-25 12:00:11
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-25 11:07, mx pisze:

    > Tak, pierwszy ich telefon i propozycja bezkarnej. Oczywiście kasę trzeba
    > wcześniej wyprowadzić, jak mniemam.

    hehe, lokata mi się na dniach kończy w meritum i miałem zostawić ja tam
    na razie na KO
    to mówisz, że należałoby ją przepuścić na 1 dzień (góra 2) przez optimę
    i liczyć, że się zrefrektują, że im kasa ucieka ;-)

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2013-06-25 13:03:51
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

> [...]

    >to mówisz, że należałoby ją przepuścić na 1 dzień (góra 2) przez optimę i
    >liczyć, że się zrefrektują, że im kasa ucieka ;-)

    Raczej dłużej stan 0.00 potrzymać. Historia:
    <> 22 maja - wyzerowanie
    <> 4 i 6 czerwca - przypadkowy tranzyt po kilka tysiaków, kilka setek
    pozostało
    <> 18 czerwca - ponowne wyzerowanie
    <> 19 czerwca - telefon z Optimy